Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:The Role of AI, Blockchain, Cloud, and Data (ABCD) in Enhancing Learning Assessments of College Students
Avtorji:ID Rodriguez, Joel Mark (Avtor)
ID Austria, Genesis (Avtor)
ID Millar, Glen (Avtor)
Datoteke:URL https://toknowpress.net/submission/index.php/ijmkl/article/download/196/133
 
.pdf RAZ_Rodriguez_Joel_Mark_0.pdf (2,22 MB)
MD5: 9D927960AAA2EAA7B1F7B1E841438FDB
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Opis:Purpose: This study attempts to examine how ABCD (Artificial Intelligence, Blockchain, Cloud, and Data) technologies influence postsecondary learning measurements. It specifically examines students' beliefs, behavior, and action intentions, and how the ABCD technologies impact customized learning, academic integrity, collaboration, and belief in grading. Study design/methodology/approach: A quantitative design was applied with a structured survey distributed to university students. Statistical tests of correlation and regression tests were carried out to test the relationships between Perceived Usefulness (PU), Perceived Ease of Use (PEU), and Behavioral Intention (BI) in the adoption of ABCD technologies. Findings: Results did not imply a strong correlation between Perceived Usefulness, Perceived Ease of Use, and Behavioral Intentions, stating students' adoption of ABCD technologies is less likely to be accounted for by individual factors, i.e., institutional support, infrastructure, and faculty participation. Although students are aware of potential benefits of ABCD technologies in terms of enhancing assessment efficiency and security, concerns over fairness, usability, and engagement remain barriers to greater adoption. Originality/value: The present research adds to the Technology Acceptance Model (TAM) and Constructivist Learning Theory (CLT) by emphasizing the role of context and institutional drivers in the adoption of technology. It presents pragmatic advice to educational institutions for improving faculty development, digital infrastructure, and policy mechanisms for efficient and moral utilization of ABCD technology in assessment in learning.
Ključne besede:technology adoption, higher education, Technology Acceptance Model (TAM), Constructivist Learning Theory (CLT), digital transformation, education
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:25.06.2025
Številčenje:Vol. 14, No. 1
PID:20.500.12556/ReVIS-12247 Novo okno
ISSN:2232-5107
eISSN:2232-5697
DOI:https://doi.org/10.53615/2232-5697.14.179-194 Novo okno
Datum objave v ReVIS:19.09.2025
Število ogledov:163
Število prenosov:2
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:International journal of management, knowledge and learning
Skrajšan naslov:IJMKL
Založnik:Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
ISSN:2232-5697
COBISS.SI-ID:261654016 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vloga umetne inteligence, veriženja blokov, oblaka in podatkov pri izboljšanju ocenjevanja učenja študentov
Opis:Namen: Ta študija poskuša preučiti, kako tehnologije ABCD (umetna inteligenca, veriženje blokov, oblak in podatki) vplivajo na meritve učenja na visokošolskem nivoju. Posebej preučuje prepričanja, vedenje in namere dejanj študentov ter kako tehnologije ABCD vplivajo na prilagojeno učenje, akademsko integriteto, sodelovanje in prepričanje o ocenjevanju. Zasnova/metodologija/pristop študije: Uporabljena je bila kvantitativna zasnova s strukturirano anketo, razdeljeno univerzitetnim študentom. Izvedeni so bili statistični testi korelacije in regresije za preverjanje povezav med zaznano uporabnostjo (PU), zaznano enostavnostjo uporabe (PEU) in vedenjsko namero (BI) pri sprejemanju tehnologij ABCD. Ugotovitve: Rezultati niso nakazovali močne povezave med zaznano uporabnostjo, zaznano enostavnostjo uporabe in vedenjskimi nameni, kar kaže na to, da je sprejemanje tehnologij ABCD s strani študentov manj verjetno posledica individualnih dejavnikov, tj. institucionalne podpore, infrastrukture in sodelovanja fakultete. Čeprav se študenti zavedajo potencialnih koristi tehnologij ABCD v smislu izboljšanja učinkovitosti in varnosti ocenjevanja, pomisleki glede pravičnosti, uporabnosti in angažiranosti ostajajo ovire za širše sprejetje. Izvirnost/vrednost: Ta raziskava dopolnjuje model sprejemanja tehnologije (TAM) in konstruktivistično teorijo učenja (CLT) s poudarjanjem vloge konteksta in institucionalnih gonilnikov pri sprejetju tehnologije. Predstavlja pragmatične nasvete izobraževalnim ustanovam za izboljšanje razvoja fakultete, digitalne infrastrukture in političnih mehanizmov za učinkovito in moralno uporabo tehnologije ABCD pri ocenjevanju v učenju.


Nazaj