Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:The Impact of Knowledge Sharing on Public Healthcare Delivery Strategy: A Case Study in Kenya
Avtorji:ID Ebenyo Nakiporo, Lynus Ekuwam (Avtor)
ID M. Y. Law, Kris (Avtor)
Datoteke:URL https://toknowpress.net/submission/index.php/ijmkl/article/download/178/123
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Opis:Purpose: The study aims to investigate the impact of knowledge sharing (KS) on institutional performance through healthcare outcomes at a public institution in Kenya. The case study is the Lodwar County Referral Hospital (LCRH) under the Turkana County Government. Study design/methodology/approach: The study adopted a quantitative approach using a case study survey method. Standardized and structured survey questionnaires were used to collect quantitative data from healthcare workers. A digital survey questionnaire using a 5-point Likert scale was used to collect data enabled by SurveyCTOCollect after piloting. Correlation and regression analyses were used to test the relationship between independent and dependent constructs. Findings: The results reveal that organizational culture (OC), leadership support and encouragement (LSE), clear communication channels (CCC), availability of technology tools (ATT), and knowledge sharing protocol (KSP) are the key drivers of institutional knowledge sharing culture at the LCRH. Moreover, the study uncovers that an individual’s knowledge-sharing behavior directly impacts institutional performance through problem-solving effectiveness across healthcare workers at the LCRH. The study further reveals that knowledge sharing practices strongly impact institutional performance at the LCRH. Originality/value: This study makes a remarkable contribution to the scientific body of knowledge, advancing the significance of KS in powering public sector transformation and accelerating service delivery improvements in Turkana County and Kenya. The invaluable and original insights provide the springboard for actionable, objective, and impactful KS programming in the public sector in Kenya.
Ključne besede:knowledge sharing, Institutional performance, Healthcare outcomes
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:27.03.2025
Številčenje:Vol. 14, No. 1
PID:20.500.12556/ReVIS-12254 Novo okno
eISSN:2232-5697
DOI:https://doi.org/10.53615/2232-5697.14.67-77 Novo okno
Datum objave v ReVIS:19.09.2025
Število ogledov:195
Število prenosov:1
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:International journal of management, knowledge and learning
Skrajšan naslov:IJMKL
Založnik:Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
ISSN:2232-5697
COBISS.SI-ID:261654016 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:pliv izmenjave znanja na strategijo javnega zdravstvenega varstva: študija primera v Keniji
Opis:Namen: Namen študije je raziskati vpliv izmenjave znanja (KS) na institucionalno uspešnost prek zdravstvenih rezultatov v javni ustanovi v Keniji. Študija primera je referenčna bolnišnica okrožja Lodwar (LCRH) pod upravo okrožja Turkana. Zasnova/metodologija/pristop študije: Študija je uporabila kvantitativni pristop z metodo anketiranja študije primera. Standardizirani in strukturirani anketni vprašalniki so zbirali kvantitativne podatke zdravstvenih delavcev. Po pilotnem preizkusu je bil za zbiranje podatkov, ki ga je omogočil SurveyCTOCollect, uporabljen digitalni anketni vprašalnik s 5-stopenjsko Likertovo lestvico. Za preverjanje razmerja med neodvisnimi in odvisnimi konstrukti sta bili uporabljeni korelacijski in regresijski analizi. Ugotovitve: Rezultati kažejo, da so organizacijska kultura (OC), podpora in spodbuda vodstva (LSE), jasni komunikacijski kanali (CCC), razpoložljivost tehnoloških orodij (ATT) in protokol za izmenjavo znanja (KSP) ključni dejavniki institucionalne kulture izmenjave znanja v LCRH. Poleg tega študija razkriva, da posameznikovo vedenje pri izmenjavi znanja neposredno vpliva na institucionalno uspešnost prek učinkovitosti reševanja problemov med zdravstvenimi delavci v LCRH. Študija nadalje razkriva, da prakse deljenja znanja močno vplivajo na institucionalno uspešnost v LCRH. Izvirnost/vrednost: Ta študija izjemno prispeva k znanstvenemu korpusu znanja (teoriji in praksi) ter poudarja pomen znanja in spretnosti (KS) pri spodbujanju preobrazbe javnega sektorja in pospeševanju izboljšav pri zagotavljanju storitev v okrožju Turkana in Keniji. Neprecenljivi in zvirni vpogledi zagotavljajo odskočno desko za izvedljive, objektivne in učinkovite programe KS v javnem sektorju v Keniji.


Nazaj