Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Criticism of the ‘Learnification’ Paradigm in Higher Education in Gert Biesta’s Works
Avtorji:ID Jakubik, Maria (Avtor)
Datoteke:URL https://toknowpress.net/submission/index.php/ijmkl/article/download/177/119
 
.pdf RAZ_Jakubik_Maria_0.pdf (2,02 MB)
MD5: C15A5AD170F4F720F7D4BE4781716CB7
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Opis:Purpose: This paper presents arguments and contra-arguments related to the dominant ‘learnification’ paradigm in higher education based on Gert Biesta’s selected works. Study design/methodology/approach: The methodology is a deep and critical analysis of Gert Biesta’s views on the dangers of the widespread ‘learnification’ paradigm in education. Findings: . The criticism focuses on six areas, namely on (1) purpose of education, (2) learning, (3) teaching, (4) role of the students, (5) role of the teachers, and on (6) curriculum, didactics, and pedagogy. Originality/value: We believe that our paper is a modest contribution to the recent discourses and critical debates in education.
Ključne besede:learnification paradigm, purpose of education, higher education
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.02.2025
Številčenje:Vol. 14, No. 1
PID:20.500.12556/ReVIS-12255 Novo okno
ISSN:2232-5107
eISSN:2232-5697
DOI:https://doi.org/10.53615/2232-5697.14.17-24 Novo okno
Datum objave v ReVIS:19.09.2025
Število ogledov:171
Število prenosov:2
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:International journal of management, knowledge and learning
Skrajšan naslov:IJMKL
Založnik:Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
ISSN:2232-5697
COBISS.SI-ID:261654016 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Kritika paradigme »učenja« v visokošolskem izobraževanju v delih Gerta Bieste: pregledni članek
Opis:Namen: To je kratek pregledni članek, ki predstavlja argumente in protiargumente, povezane s prevladujočo paradigmo »učenja« v visokem šolstvu, na podlagi izbranih del Gerta Bieste. Želim zagovarjati in deliti svoja stališča o vprašanjih, ki so sodobna, pomembna, vznemirljiva in koristna drugim v visokem šolstvu. Zasnova/metodologija/pristop študije: Metodologija je kombinacija poglobljene in kritične analize stališč Gerta Bieste o nevarnostih razširjene paradigme »učenja« v izobraževanju in osebnih stališč avtorjev. Za povečanje verodostojnosti ta pristop zahteva navedbo stališča avtorja. Ugotovitve: Kritika se osredotoča na šest področij, in sicer na (1) namen izobraževanja, (2) učenje, (3) poučevanje, (4) vlogo študentov, (5) vlogo učiteljev in (6) učni načrt, didaktiko in pedagogiko. Izvirnost/vrednost: Menim, da je ta članek s stališčem skromen prispevek k nedavnim diskurzom in kritičnim razpravam v izobraževanju ter bo ustvaril nadaljnje razprave o »učenju«.


Nazaj