Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Pravni vidiki in omejitve trženja alkoholnih pijač : magistrsko delo
Avtorji:ID Schöffmann, Maj (Avtor)
ID Strojin Štampar, Anja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf EPF_2025_Maj_Schöffmann.pdf (2,53 MB)
MD5: 647D59CD1E7A06EEF7DA7CB4C3D92D7A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EVRO-PF - Nova Univerza - Evropska pravna fakulteta
Opis:Trženje alkoholnih pijač je pomembno pravno in družbeno vprašanje, saj vpliva na gospodarstvo, potrošnike in javno zdravje. Kljub pravnim ukrepom na ravni Evropske unije in Slovenije ostajajo izzivi pri nadzoru tržnih praks, digitalnega oglaševanja in zaščiti mladoletnikov. Magistrsko delo analizira pravne vidike trženja alkoholnih pijač ter ocenjuje učinkovitost slovenske zakonodaje v primerjavi z evropskimi smernicami. Uporabljeni sta deskriptivna in primerjalna metoda za proučitev zakonodaje, sodne prakse ter vpliva trženja na potrošnike. Trenutni pravni okvir ne sledi hitrim spremembam v oglaševalskih strategijah, kar povzroča pravne praznine. Posebej problematično je spletno oglaševanje, kjer regulacija zaostaja za tehnološkim napredkom, kar podjetjem omogoča doseganje ranljivih skupin. Poleg tega obstajajo znatne razlike v nacionalnih zakonodajah, kar lahko vodi do nelojalne konkurence med podjetji in otežuje enoten nadzor. Strožje regulativne omejitve in boljša uskladitev nacionalnih politik bi prispevale k učinkovitejšemu nadzoru nad trženjem alkoholnih pijač. Med predlogi za izboljšave so strožji nadzor nad spletnim oglaševanjem, večja odgovornost podjetij ter uskladitev nacionalnih zakonodaj z evropskimi standardi. Magistrsko delo prispeva k razpravi o pravnih omejitvah trženja alkoholnih pijač ter ponuja predloge za izboljšanje zakonodaje in zaščito javnega interesa. Priporočila raziskav so relevantna tako za zakonodajalca kot za panogo, ker spodbujajo odgovorno trženje in zmanjšanje negativnih učinkov alkohola na družbo.
Ključne besede:trženje alkoholnih pijač, oglaševanje, ranljive skupine, digitalizacija, javno zdravje, pravni vidiki, nelojalna konkurenca
Kraj izida:Ljubljana
Kraj izvedbe:Ljubljana
Založnik:M. Schöffmann
Leto izida:2025
Leto izvedbe:2025
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (90 str.))
PID:20.500.12556/ReVIS-12469 Novo okno
UDK:34(043.2)
COBISS.SI-ID:245762051 Novo okno
Opomba:Mag. delo 2. stopnje bolonjskega študija; Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 18. 8. 2025;
Datum objave v ReVIS:20.10.2025
Število ogledov:146
Število prenosov:6
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Legal aspects and restrictions on the marketing of alcoholic beverages


Nazaj