Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vpliv kakovosti bančnih storitev na zadovoljstvo in zvestobo uporabnikov generacije Y : magistrska naloga
Avtorji:ID Bogataj, Mateja (Avtor)
ID Šuster Erjavec, Hana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Bogataj_Mateja_i2017.pdf (1,06 MB)
MD5: 95D4646204FD6669C8BE95BEBEA1D267
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FKPV - Fakulteta za komercialne in poslovne vede
Ključne besede:bančne storitve, kakovost storitev, zadovoljstvo, merjenje, zvestoba, generacija Y, SERVQUAL, magistrsko delo
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[M. Bogataj]
Leto izida:2017
Leto izvedbe:2017
Št. strani:108 f., 13 f. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-1856 Novo okno
UDK:339.162.3-051:336.71(043.2)
COBISS.SI-ID:513658940 Novo okno
Opomba:Mag. delo bolonjskega študijskega programa;
Datum objave v ReVIS:14.09.2017
Število ogledov:3976
Število prenosov:195
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj