Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Vpliv kakovosti bančnih storitev na zadovoljstvo in zvestobo uporabnikov generacije Y
Avtorji:Bogataj, Mateja (Avtor)
Šuster Erjavec, Hana (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FKPV - Fakulteta za komercialne in poslovne vede
Ključne besede:bančne storitve, kakovost storitev, zadovoljstvo, merjenje, zvestoba, generacija Y, SERVQUAL, magistrsko delo
Leto izida:2017
Založnik:[M. Bogataj]
Izvor:Celje
UDK:339.162.3-051:336.71(043.2)
COBISS_ID:513658940 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Mag. delo bolonjskega študijskega programa;
Število ogledov:3278
Število prenosov:187
Datoteke:.pdf RAZ_Bogataj_Mateja_i2017.pdf (1,06 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj