Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Word of mouth, perceived risk and emotions, explaining consumers' counterfeit products purchase intention in a developing country : implications for local and international original brands
Avtorji:ID Khalid, Misbah (Avtor)
ID Rahman, Saleem Ur (Avtor)
Datoteke:URL http://www.absrc.org/wp-content/uploads/2015/09/ABSRJ_2015_Vol6_No2.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:GeaCol - Gea College
Ključne besede:counterfeit products, consumer behavior, purchase intention, word of mouth, emotions, perceived risk, Pakistan
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Št. strani:str. 145-160
Številčenje:Vol. 6, no. 2
PID:20.500.12556/ReVIS-2209 Novo okno
UDK:33:005
ISSN pri članku:1855-931X
COBISS.SI-ID:513645442 Novo okno
Opomba:Opis vira z dne 12. 9. 2017; Nasl. z nasl. zaslona;
Datum objave v ReVIS:26.10.2017
Število ogledov:3153
Število prenosov:85
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Advances in business related scientific research journal
Založnik:GEA College
ISSN:1855-931X
COBISS.SI-ID:252264704 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 2.5 SI, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 2.5 Slovenija
Povezava:https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/si/deed.sl
Opis:Dovoljuje predelavo del, vsebin, programske opreme, dokumentacije ali podatkov. Primerno morate navesti avtorja, povezavo do licence in označiti spremembe, če so kakšne nastale. To lahko storite na kakršenkoli razumen način, vendar ne na način, ki bi namigoval na to, da dajalec licence podpira vas ali vašo uporabo dela. Te vsebine ne smete uporabiti v komercialne namene. Če vsebino predelate (remixate), uredite ali na njej gradite, spremenjene vsebine ne smete razširjati. Ne smete uporabiti pravnih določil ali tehničnih ukrepov, ki bi pravno omejili ali onemogočilo druge, da bi storili karkoli, kar licenca dovoli.
Začetek licenciranja:26.10.2017

Nazaj