Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Word of mouth, perceived risk and emotions, explaining consumers' counterfeit products purchase intention in a developing country
Avtorji:Khalid, Misbah (Avtor)
Rahman, Saleem Ur (Avtor)
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:GeaCol - Gea College
Ključne besede:counterfeit products, consumer behavior, purchase intention, word of mouth, emotions, perceived risk, Pakistan
UDK:33:005
ISSN pri članku:1855-931X
OceCobissID:252264704 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS_ID:513645442 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Opis vira z dne 12. 9. 2017; Nasl. z nasl. zaslona;
Število ogledov:2681
Število prenosov:84
Datoteke:URL http://www.absrc.org/wp-content/uploads/2015/09/ABSRJ_2015_Vol6_No2.pdf
 
Nadgradivo:Advances in business related scientific research journal
GEA College
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Licenca:Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav Novo okno
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj