Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Poslovni načrt za ustanovitev butične turistične agencije
Avtorji:ID Jaklič, Nejc (Avtor)
ID Pompe, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 415$$dipl.delo_nejc_jaklic_poslovni_nacrt_za_ustanovitev_buticne_turisticne_agencije_popravljeno_15.11.17.pdf (1,52 MB)
MD5: F720AB594EDF201E5851A8B6975DDAA7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Podjetniški tim je prepoznal priložnost na področju zelenega, trajnostnega in doživljajskega turizma ter se odločil idejo realizirati in zato ustanoviti turistično agencijo EM Tourism. Oblikovana sta bila dva produkta, ki ju bo agencija tržila kot edinstvena, saj bosta prilagojena željam posameznih strank. Agencija se v svojih strategijah, trženjski in marketinški, usmerja na tuje trge, medtem ko se bodo vse aktivnosti in doživetja izvajale v JV Sloveniji. V diplomskem delu sem izdelal poslovni načrt za odprtje butične turistične agencije EM Tourism, ki bo služil kot vodnik pri uresničevanju prepoznane ideje. V poslovnem načrtu sem potrdil domnevo, da obstaja dovolj velik bazen kupcev, ki jih zanimajo naše storitve in da je takšna agencija potrebna, kar predstavlja prvi cilj. Drugi cilj je bil definirati potrebne korake, da bo poslovni načrt služil kot pomoč in vodilo k uresničevanju ideje. Poslovni načrt vsebuje vse potrebne elemente od preverjanja potenciala, definiranja ciljnih skupin do oblikovanja tržnih poti in finančnih projekcij. Skozi poslovni načrt sem prišel do ugotovitve, da je odprtje takšne turistične agencije smotrna odločitev.
Ključne besede:butična turistična agencija, turizem, tuji trgi, poslovni načrt, prilagojena ponudba
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Jaklič]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/ReVIS-2664 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:513661570 Novo okno
Datum objave v ReVIS:23.12.2017
Število ogledov:5907
Število prenosov:460
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:BUSINESS PLAN FOR LAUNCH OF BOUTIQUE TRAVEL AGENCY
Opis:An entrepreneurial team recognized an opportunity in the field of green, sustainable and experiential tourism, and decided to realize their idea. Therefore, they established EM Tourism travel agency. Two products were created and will be marketed as unique by the agency since they will be customized to meet the specific wishes of individual clients. Regarding its marketing strategy, the agency focuses on foreign markets, whereas all its activities and experiences will be carried out in southeastern Slovenia. In this undergraduate thesis I prepared a business plan for the launch of EM Tourism boutique travel agency serving as a guidebook for implementing the identified idea. In my business plan I achieved the first goal and confirmed the assumption that there exists a large enough pool of consumers interested in our services, meaning that such travel agency is needed. The second goal was to define the necessary steps to make this business plan serve as a guidebook and a manual for the realization of the idea. The business plan contains all the necessary elements, from verifying the potential and defining target groups to forming marketing channels and financial projections. Regarding this business plan, I came to the conclusion that the opening of such travel agency is a prudent decision.
Ključne besede:boutique travel agency, tourism, foreign markets, business plan, customized offer


Nazaj