Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Kultura in vrednote družinskega podjetja v očeh mlade generacije
Avtorji:ID Kotolupova, Anastasija (Avtor)
ID Letonja, Marina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 575$$Anastasija_Kotolupova_final.pdf (712,82 KB)
MD5: 47C184ECE793BC2971DB50D8203660A7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Vsaka organizacija ima svoj sistem vrednot, svojo organizacijsko kulturo, svoja pravila in stališča, pomembna znotraj organizacije. Predmet obravnave v diplomskem delu so družinska podjetja. V družinskih podjetjih, ki se prenašajo iz generacije v generacijo, se vrednote skozi generacije spreminjajo. Uvajanje sprememb lahko pripelje do izboljšanja ali propada podjetja, zato je ključnega pomena sodelovanje med družinskimi člani. V diplomskem delu se osredotočam na organizacijsko kulturo družinskih podjetij, na vrednote znotraj njih ter na spreminjanje vrednot družinskih podjetij skozi generacije. Predpostavljam, da je v družinskem podjetju težje uskladiti vrednote med člani družine, ki so iz različnih generacij, saj imajo ti drugačne poglede in interese znotraj družinskega podjetja. V empiričnem delu sem predstavila primer izbranega slovenskega družinskega podjetja ter mnenja predstavnikov mlajše generacije v družinskem podjetju o vrednotah, spremembah vrednot skozi generacije in posledičnem vplivu na dolgoročni obstoj podjetja. Cilj diplomskega dela je bil preučiti organizacijsko kulturo in vrednote znotraj družinskega podjetja. V nalogi sem se osredotočila na spreminjanju vrednot in organizacijske kulture skozi generacije ter na vpliv mlade generacije na spremembe v podjetju. Izziv sem obravnavala na primeru izbranega družinskega podjetja v Sloveniji.
Ključne besede:organizacijska kultura, družinska podjetja, vrednote, generacije ustanoviteljev, naslednje generacije.
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Kotolupova]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/ReVIS-2757 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:513606530 Novo okno
Datum objave v ReVIS:07.03.2018
Število ogledov:3670
Število prenosov:205
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:Every organization has its own value system, organizational culture, rules and beliefs that are important within the organization. The present work focuses on family businesses. Values in family businesses that are passed down from one generation to another tend to change from one generation to another. Changes can bring improvement or ruin a business, so cooperation between family members is of crucial importance. The thesis explores the organizational culture of family businesses, values within family businesses and value change across generations. I suggest that it is harder to reach an agreement on the value system within multi-generational family businesses because family members belonging to different generations have different views and interests as regards the family business. The empirical part presents a Slovene family business and the opinions of young family members on the values, value change across generations and its influence on the long-term business survival. The aim of the thesis is to examine the organizational culture and values in a family business. The thesis focuses on changes in values and organizational culture across generations and the influence young generations have on these changes. The results are presented through a case study of a family business in Slovenia.
Ključne besede:organizational culture, family businesses, values, generation of founders, next generation.


Nazaj