Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Motivi za nakup izdelkov trgovskih blagovnih znamk : magistrska naloga
Avtorji:ID Vrečer, Hana (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Vrecer_Hana_i2017.pdf (1,11 MB)
MD5: 8E089FA8E6910407D8A5416ADFFD583F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:blagovna znamka, trgovska blagovna znamka, nakupno vedenje, motivi, tehnologije managementa znanja
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[H. Vrečer]
Leto izida:2017
Leto izvedbe:2017
Št. strani:X, 66 str., [3] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-3371 Novo okno
UDK:658.626:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:15300769 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:11.04.2018
Število ogledov:3831
Število prenosov:249
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj