Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vrednotenje blagovne znamke - testiranje na praktičnem primeru : diplomsko delo
Avtorji:ID Adamič, Marko (Avtor)
ID Vidic, Franci (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf AdamicMarko.pdf.pdf (718,84 KB)
MD5: EBDADFAA3F9CB5E7E055C5FE4941746D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Ključne besede:vrednost blagovne znamke, metodologije vrednotenja, zmogljivost blagovne znamke, zmogljivost moči blagovne znamke, diplomske naloge
Kraj izida:Ljubljana
Kraj izvedbe:Ljubljana
Založnik:[M. Adamič]
Leto izida:2012
Leto izvedbe:2012
Št. strani:46-47 f.
PID:20.500.12556/ReVIS-3736 Novo okno
UDK:658.626(043.2)
COBISS.SI-ID:513053058 Novo okno
Datum objave v ReVIS:14.06.2018
Število ogledov:2974
Število prenosov:208
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:brand value, valuation methodologies, brand capability value, brand strength value, diploma thesis


Nazaj