Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Kako uporaba spletne učilnice spodbuja interaktivni odnos med učencem in učiteljem v Osnovni šoli Stopiče
Authors:Bratkovič, Damjan (Author)
Damij, Nadja (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FIŠ - Faculty of Information Studies in Novo mesto
Abstract:Diplomska naloga s pomočjo homogene fokusne skupine in analize sekundarnih virov v raziskavi manjšega obsega pridobi ustrezne podatke ter poskuša odgovoriti na zastavljeno raziskovalno vprašanje »Kako uporaba spletne učilnice vpliva na interaktivni odnos med učencem in učiteljem v Osnovni šoli Stopiče«. Fokusno skupino sestavljajo učitelji, ki so redni uporabniki spletne učilnice Moodle. Sekundarni viri pa so dnevniški zapisi sistema Moodle in vsebujejo zapise vseh interakcij med uporabniki in sistemom Moodle v določenem obdobju (šolsko leto 2010-2011).
Keywords:fokusna skupina, sekundarni viri, spletna učilnica, Moodle, interaktivni odnos, učenec, učitelj
Year of publishing:2011
Publisher:[D. Bratkovič]
Source:Novo mesto
COBISS_ID:1024327233 Link is opened in a new window
UDC:37.091.3(043):004.5
Note:Na ov.: Diplomska naloga : univerzitetnega študijskega programa prve stopnje;
Views:1738
Downloads:118
Files:.pdf UN_2011_Damjan_Bratkovic.pdf (1,29 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Licenca:Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav Novo okno
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back