Naslov: | Kako uporaba spletne učilnice spodbuja interaktivni odnos med učencem in učiteljem v Osnovni šoli Stopiče |
---|
Avtorji: | Bratkovič, Damjan (Avtor) Damij, Nadja (Mentor) Več o soavtorju... |
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu |
---|
Opis: | Diplomska naloga s pomočjo homogene fokusne skupine in analize sekundarnih virov v raziskavi manjšega obsega pridobi ustrezne podatke ter poskuša odgovoriti na zastavljeno raziskovalno vprašanje »Kako uporaba spletne učilnice vpliva na interaktivni odnos med učencem in učiteljem v Osnovni šoli Stopiče«. Fokusno skupino sestavljajo učitelji, ki so redni uporabniki spletne učilnice Moodle. Sekundarni viri pa so dnevniški zapisi sistema Moodle in vsebujejo zapise vseh interakcij med uporabniki in sistemom Moodle v določenem obdobju (šolsko leto 2010-2011). |
---|
Ključne besede: | fokusna skupina, sekundarni viri, spletna učilnica, Moodle, interaktivni odnos, učenec, učitelj |
---|
Leto izida: | 2011 |
---|
Založnik: | [D. Bratkovič] |
---|
Izvor: | Novo mesto |
---|
UDK: | 37.091.3(043):004.5 |
---|
COBISS_ID: | 1024327233 |
---|
Opomba: | Na ov.: Diplomska naloga : univerzitetnega študijskega programa prve stopnje;
|
---|
Število ogledov: | 2595 |
---|
Število prenosov: | 143 |
---|
Datoteke: | UN_2011_Damjan_Bratkovic.pdf (1,29 MB)
|
---|
| Metapodatki: | |
---|
Licenca: | Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |