Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Kako uporaba spletne učilnice spodbuja interaktivni odnos med učencem in učiteljem v Osnovni šoli Stopiče : diplomska naloga
Avtorji:ID Bratkovič, Damjan (Avtor)
ID Damij, Nadja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_2011_Damjan_Bratkovic.pdf (1,29 MB)
MD5: 6B984E8ECF3DFC5D4AE9B8B1194C9055
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Diplomska naloga s pomočjo homogene fokusne skupine in analize sekundarnih virov v raziskavi manjšega obsega pridobi ustrezne podatke ter poskuša odgovoriti na zastavljeno raziskovalno vprašanje »Kako uporaba spletne učilnice vpliva na interaktivni odnos med učencem in učiteljem v Osnovni šoli Stopiče«. Fokusno skupino sestavljajo učitelji, ki so redni uporabniki spletne učilnice Moodle. Sekundarni viri pa so dnevniški zapisi sistema Moodle in vsebujejo zapise vseh interakcij med uporabniki in sistemom Moodle v določenem obdobju (šolsko leto 2010-2011).
Ključne besede:fokusna skupina, sekundarni viri, spletna učilnica, Moodle, interaktivni odnos, učenec, učitelj
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[D. Bratkovič]
Leto izida:2011
Leto izvedbe:2011
Št. strani:50 str., [14] f. str.
PID:20.500.12556/ReVIS-4660 Novo okno
UDK:37.091.3(043):004.5
COBISS.SI-ID:1024327233 Novo okno
Opomba:Na ov.: Diplomska naloga : univerzitetnega študijskega programa prve stopnje;
Datum objave v ReVIS:08.08.2018
Število ogledov:3223
Število prenosov:158
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:08.08.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:Obtaining relevant information with the help of a homogeneous focus group and analysing secondary sources in a study of limited scope, my diploma work concentrates on the main research question how the use of online classroom affects interactive relationship between the students and teachers of Stopiče primary school. The focus group consists of teachers who are regular users of the Moodle virtual classroom. Secondary sources are Moodle systemlog data, containing records of all interactions between the users and system Moodle in a given period (school year 2010-2011).
Ključne besede:focus group, secondary source, online classroom, Moodle, interactive relationship, student, teacher


Nazaj