Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:E-izobraževanje : izziv učeči se družbi in priložnost za razvoj posameznika
Avtorji:ID Levak, Karmen (Avtor)
ID Damij, Nadja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_2012_Karmen_Levak.pdf (1,96 MB)
MD5: F7CE8AC6516477E5E7A39EEB097ABBA6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Spremembe zaradi razvoja informacijsko komunikacijske tehnologije hkrati sprožajo spremembe v družbi, med drugim postaja izziv tudi v drugačen način pridobivanja znanja oziroma informacij. Z pričujočo nalogo smo želeli oblikovati strukturirano bazo znanja, s pomočjo katere bo možno izbran program e-izobraževanja kritično oceniti ter opozoriti na pomanjkljivosti. Prilagajanje in slednje izobraževalnih institucij drugačnemu načinu sprejemanja informacij (še posebno prihodnjih generacij) postaja izziv izobraževalnim institucijam. Rešitev je med drugim v kreiranju novih storitev na področju e-izobraževanja, katere morda še slutimo ne. Z novimi storitvami se bo e-izobraževanje prilagajalo potrebam učečega in s tem nudilo priložnosti za razvoj posameznika, ki bo lahko na osnovi pridobljenih informacij ustvarjal novo znanje kot podlago za lastne inovativne rešitve.
Ključne besede:e-izobraževanje, e-gradiva, e-učenje, tutor, net-generacija
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[K. Levak]
Leto izida:2012
Leto izvedbe:2012
Št. strani:62 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-4674 Novo okno
UDK:37.018.43:004(043.2)
COBISS.SI-ID:1024461633 Novo okno
Opomba:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Datum objave v ReVIS:08.08.2018
Število ogledov:4400
Število prenosov:163
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:08.08.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:Changes related to IT and communication technology development incur changes in the society and, at the same time, make it a challenge to find other ways of acquiring knowledge and searching for information. In this thesis we wanted to design a structured knowledge base which will enable the user to critically evaluate a selected e-learning program and provide feedback in case of issues. Educational institutions find it increasingly difficult to adapt and keep track of different methods of accepting information, which applies mostly to young generations. One of the solutions is creating new e-learning services which we can’t even imagine. These new services will help e-learning adapt to the needs of the learners and offer them a chance to develop individually and to use the given information to create new knowledge for their innovative solutions.
Ključne besede:e-learning, e-material, tutor, net-generation


Nazaj