Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Mobilna aplikacija kot pomoč potrošnikom za lažje odločanje pri nakupih blaga široke potrošnje : diplomska naloga
Avtorji:ID Bošnjaković, Nataša (Avtor)
ID Damij, Nadja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Bosnjakovic_Natasa_2013.pdf (1,95 MB)
MD5: DE678D794CEB2DC8BB21A92DC5BA689B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Nakupovanje blaga široke potrošnje ima svoje posebnosti. Danes ima vsak potrošnik v razvitem svetu veliko možnosti za izbiranje različnih izdelkov. Velika izbira ni vedno prednost, je tudi veliko breme za potrošnika. Ker danes potrošniki vse več uporabljajo pametne telefone, obstajajo tehnične možnosti, da se informacija ponudi potrošniku prav na mestu, kjer jo največ potrebuje; v trgovini, pri nakupovanju. Potrošnik lahko aktivno sodeluje v skupnosti potrošnikov, ki je neodvisna od vseh trgovcev in proizvajalcev. Pri tem ima dvojno vlogo: kot uporabnik pa tudi kot »zbiratelj« informacij. Potrošnik prispeva s svojimi informacijami o izdelkih, o cenah, kakovosti in ocenjuje izdelke, s čimer ima aktivno vlogo pri oblikovanju ponudbe na trgu. V svetu se opaža trend rasti in razvoja podobnih aplikacij.
Ključne besede:potrošnik, blago široke potrošnje, potrebščine, pametni telefon, mobilna aplikacija, nakupovanje na spletu, možnost izbire
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[N. Bošnjaković]
Leto izida:2013
Leto izvedbe:2013
Št. strani:65 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-4720 Novo okno
UDK:004:366:339.186(043.2)
COBISS.SI-ID:2048238867 Novo okno
Opomba:Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
Datum objave v ReVIS:10.08.2018
Število ogledov:3669
Število prenosov:134
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.08.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:Buying Fast-moving consumer goods (FMCG) has its own peculiarities. Every consumer in the developed world today has many options for selecting various products. Great choice is not always an advantage, it is also a huge burden to the consumer. As more and more consumers today use smart phones, there are technical possibilities to provide information to the consumer on the very spot where it is most needed, in the store, when shopping. The consumer can actively participate in the community of consumers, which is independent of all traders and manufacturers. Consumer has a dual role: he is using the information, as well as he is a "collector" of information. Consumer help with information about products, prices, quality and evaluate products and with this plays an active role in the development of offer in the market. There is a constant trend of growth and development of similar applications in the world.
Ključne besede:consumer, Fast-moving Consumer Goods, groceries, smart phone, mobile application, online shopping, choice


Nazaj