Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Analiza obnašanja potrošnikov pri nakupu zimskih pnevmatik : diplomska naloga
Avtorji:ID Lipar, Peter (Avtor)
ID Kocjančič, Jože (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Lipar_Peter_2015.pdf (1,19 MB)
MD5: 8126B55502D3B4582B07A006BC4B8B65
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Diplomska naloga obravnava temo obnašanja potrošnikov. Obnašanje potrošnikov je proces, kjer potrošnik izbere, kupi, uporablja in zavrže izdelke ali storitve, s katerimi poskuša na najboljši način zadovoljiti svoje potrebe in želje. Pri tem nanj deluje vrsta različnih notranjih in zunanjih dejavnikov, ki vplivajo na njegovo odločitev. Raziskava obnašanja potrošnikov je narejena na primeru nakupa zimskih pnevmatik. Med ponudniki le-teh vlada močna konkurenca, zato je pomembno, da poznajo in razumejo obnašanje potrošnikov ter si s tem zagotovijo konkurenčno prednost. V empiričnem delu diplomske naloge so predstavljeni dejavniki, ki imajo največji vpliv na potrošnika pri nakupu zimskih pnevmatik, ter ostale ugotovitve in rezultati analize obnašanja potrošnikov pri nakupu zimskih pnevmatik.
Ključne besede:potrošnik, obnašanje potrošnikov, nakup, dejavniki, zimske pnevmatike
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[P. Lipar]
Leto izida:2015
Leto izvedbe:2015
Št. strani:62 str., [3] f. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-4923 Novo okno
UDK:366(043.2)
COBISS.SI-ID:2048351507 Novo okno
Opomba:Na ov.: Diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa prve stopnje;
Datum objave v ReVIS:21.08.2018
Število ogledov:3335
Število prenosov:160
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:21.08.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:The thesis deals with with the topic on costumer behavior. The concept "costumer behavior" is a process where costumer chooses, buys, uses and rejects products or services, trying to satisfy his needs and desires in the best possible way. We have to take into consideration that there are several different internal and external factors affecting his decision. The study of costumer behavior has been made in the case of purchase of winter tires. Among the providers of these, there is a strong competition. So it is important to understand and be familiar with costumer's behavior to ensure the competitive advantage. The empirical part of the thesis presents factors with great impact on the consumer's purchase of winter tires and other findings and the results of the analysis on consumer behavior in purchasing winter tires.
Ključne besede:costumer, costumer behaviour, purchase, factors, winter tires


Nazaj