Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Organizacijska klima in odnosi v trgovini Okaidi : magistrska naloga
Avtorji:ID Škedelj, Janja (Avtor)
ID Rončević, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Skedelj_Janja_i2016.pdf (3,19 MB)
MD5: 94CE26623B71B223C7C2E05997D34E74
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Organizacijska klima ima velik vpliv na učinkovitost opravljanja dela in zadovoljstva pri delu ter je temelj za dobro delovanje organizacije. Uspeh je v veliki meri odvisen od kakovosti in truda ljudi, ki delajo za organizacijo. Prilagodljivi, produktivni in delovni ljudje v organizaciji so konkurenčna prednost podjetja. Zadovoljstvo kupcev je ključnega pomena za uspeh vsakega podjetja. Ponovni nakup stranke je v neki meri odvisen od njenega zadovoljstva in od prodaje prodajalca v določenem podjetju. Da pa je prodajalec zadovoljen, mora v organizaciji prevladovati pozitivna klima. Tudi vodstvo s svojim vedenjem zelo vpliva na dojemanje organizacijske klime zaposlenih, daje zgled in oblikuje organizacijsko klimo. Magistrska naloga je sestavljena iz dveh delov. V teoretičnem delu so opisane značilnosti organizacijske klime in zadovoljstvo zaposlenih. Empirični del naloge pa predstavlja predstavitev podjetja, kvalitativno analizo vsebine in kvantitativno analizo.
Ključne besede:organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, odnosi v trgovini, spreminjanje organizacijske klime, uspešnost organizacije
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[J. Škedelj]
Leto izida:2016
Leto izvedbe:2016
Št. strani:59 str., [6] f. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-4981 Novo okno
UDK:005.7:005.32:331.101.32(043.2)
COBISS.SI-ID:2048392979 Novo okno
Opomba:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Datum objave v ReVIS:22.08.2018
Število ogledov:3394
Število prenosov:185
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:21.08.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:Organizational climate has a huge impact on the efficiency of work. The job satisfaction is the foundation of a good functioning in organizations. Success is largely dependent on quality of effort on people, who work for the organization. Flexible, productive working people in the organization, are the competitive advantage of companies. Customer satisfaction is crucial for the success of any business. Customers will return again if they will be satisfied with our service. However, the seller has to be satisfied in the organization and needs to have a feeling of a positive climate. Superiors with their behavior greatly influence the perception of organizational climate associates, and give them example. Masters thesis consists of two parts. The theoretical part that describes the characteristics of organizational climate on employee satisfaction. The empirical part of the thesis represents a company presentation, a qualitative content analysis and the quantitative analysis.
Ključne besede:organisational climate, employee satisfaction, relations in a store, climate change, business success of organization


Nazaj