Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Od amaterja do profesionalca : profil e-športnika v Sloveniji
Avtorji:ID Barle, Anže (Avtor)
ID Tomšič, Matevž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_2018_Anze_Barle.pdf (992,20 KB)
MD5: D6BA87F97D5433AC485B90FF923F2A8F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Glavni namen diplomske naloge je bilo ugotoviti, kako postati e-Športnik. V teoretičnem delu sem spoznal, kaj je e-Šport, in njegovo zgodovino. Ugotovil sem, kakšne lastnosti potrebuje pravi e-Športnik in spoznal stanje e-Športa v Sloveniji, s kakšnimi težavami se soočajo organizatorji prireditev. V empiričnem delu sem z metodo anketiranja mlade slovenske igračarje vprašal o njihovem strinjanju z različnimi opisi e-Športa, poznavanju slovenskega e-Športa in spremljanja tekmovanj. Zavrnil sem hipotezo H3, ker so rezultati pokazali, da največ anketirancev enako rado tekmuje in spremlja tekmovanja. Z intervjuvanjem slovenskih e-Športnikov pa sem potrdil hipotezo H2. Hipoteza H1 je delno potrjena. Stanje e-Športa v Sloveniji ni zadovoljivo, lahko bi bilo veliko boljše. Slovenskih profesionalnih igralcev video iger je vsako leto več, prav tako je s številom organiziranih e-Športnih tekmovanj. V zadnjem delu naloge sem opisal optimalno pot od amaterskega do profesionalnega e-Športnika. Ta pot ni preprosta, vendar, če počneš nekaj, kar imaš rad, potem je ta pot dosti lažja.
Ključne besede:elektronski šport, e-Šport, e-Športnik, video igre, računalniške igre, turnirji, profesionalizacija prostega časa, šport
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[A. Barle]
Leto izida:2018
Leto izvedbe:2018
Št. strani:XIII, 62 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-5350 Novo okno
UDK:004.738.5:796
COBISS.SI-ID:2048557843 Novo okno
Opomba:Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
Datum objave v ReVIS:30.11.2018
Število ogledov:3279
Število prenosov:173
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:30.11.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:The main purpose of the graduation thesis was to find out how to become an eSportsman. In the theoretical part I learned what eSport is and its history. I have found out what qualities a real eSportsman needs, got to know the state of eSport in Slovenia and what problems the event organizers are facing. In the empirical part, I asked young Slovenian gamers about their agreement with various descriptions of eSport, the knowledge of the Slovenian eSport and the monitoring of competitions. I rejected the H3 hypothesis, as the results showed that most respondents like to compete and monitor the competition. By interviewing Slovenian eSportsmen, I confirmed H2 hypothesis. H1 hypothesis is partially confirmed. The state of eSport in Slovenia is not satisfactory, it could be much better. Every year there is more of Slovenian professional video game players, as well as the number of organized eSports events. In the last part of the assignment, I described the optimal path from an amateur to a professional eSportsman. This route is not easy, but if you do something you love, then this route is much easier.
Ključne besede:eSports, eSportsman, video games, computer games, tournaments, professionalization of leisure, sports


Nazaj