Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Pogled na delo in delovne naloge informatika v javni upravi z vidika informatikov in ostalih javnih uslužbencev : Magistrska naloga
Avtorji:ID Maver, Matej (Avtor)
ID Rojko, Katarina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Maver_Matej_i2020.pdf (1,85 MB)
MD5: AB3D3927B525D5DAB302D4058FF95EB2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Magistrsko delo raziskuje pogled na delo in delovne naloge informatika v javni upravi. Na osnovi analize uradnih dokumentov sem v empiričnem delu raziskal, koliko informatiki in drugi javni uslužbenci poznajo delovne naloge informatikov glede na uradne dokumente RS, koliko in kako delo informatikov odstopa od v zakonodaji zapisanih nalog, kakšna so pričakovanja drugih javnih uslužbencev in v katerih primerih se le-ti najpogosteje obrnejo na službo za informatiko. Rezultati so pokazali, da so tako informatikoma kot drugim javnim uslužbencem, vključenim v raziskavo, znane in jasne naloge, ki naj bi jih informatiki opravljali. V prvi vrsti se od informatikov pričakuje, da ponujajo tehnično podporo uporabnikom, zaradi česar prihaja do pomanjkanja časa za razvoj in nadgradnjo strojne ter programske opreme, za načrtovanje projektov. Raziskava je v ospredje postavila tudi potrebo po oblikovanju bolj strukturiranih, organiziranih in strokovno vodenih služb za informatiko, z več usposobljenega kadra s področja informatike.
Ključne besede:javna uprava, javni uslužbenci, informatika v javni upravi, delovne naloge informatika, informacijsko-komunikacijska tehnologija
Kraj izida:Novo mesto
Založnik:{M. Maver}
Leto izida:2020
Leto izvedbe:2020
Št. strani:XIII, str. 106
PID:20.500.12556/ReVIS-6928 Novo okno
UDK:004:37(043.2)
COBISS.SI-ID:35477507 Novo okno
Opomba:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Datum objave v ReVIS:03.11.2020
Število ogledov:2082
Število prenosov:223
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:03.11.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:This Master's thesis researches the views on work and work tasks of an informatics engineer in public services. Based on the analysis of the official documents of the Republic of Slovenia, the empirical part investigates how well do informatics engineers and other public servants know engineers’ tasks; how much and how do their tasks deviate from the ones determined in the legislation; what are other public servants’ expectations and in what situations do they consult the informatics office. The results have shown that the engineers and other public servants interviewed know and understand engineer’s tasks. Primarily, they have to offer technical support to users, which is why there is less time for the development and upgrade of hardware and software and project planning. The research highlighted the need for more structured, organized and professionally managed informatics offices with more qualified staff.
Ključne besede:public services, public servants, informatics in public services, work tasks of informatics engineer, informative and communication technologies


Nazaj