Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Strateški pristop k pospeševanju prodaje v farmaciji: primer prodaje zdravila na recept : magistrska naloga
Avtorji:ID Ajdišek, Marcela (Avtor)
ID Dubrovski, Drago (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Ajdisek_Marcela_i2011.pdf (910,40 KB)
MD5: 91A80BB5B053C62ADE11DDC96A71ACE6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:Trženje, tržno komuniciranje, farmacevtski trg, zdravila
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[M. Ajdišek]
Leto izida:2011
Leto izvedbe:2011
Št. strani:VI, 68 str., [4] str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-7342 Novo okno
UDK:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:15524149 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:12.01.2021
Število ogledov:1711
Število prenosov:92
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, marketing communication, pharmaceutical market, drugs


Nazaj