Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Strateški pristop k pospeševanju prodaje v farmaciji: primer prodaje zdravila na recept
Avtorji:Ajdišek, Marcela (Avtor)
Dubrovski, Drago (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:Trženje, tržno komuniciranje, farmacevtski trg, zdravila
Leto izida:2011
Založnik:[M. Ajdišek]
Izvor:Celje
UDK:339.138(043.2)
COBISS_ID:15524149 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Število ogledov:1172
Število prenosov:83
Datoteke:.pdf RAZ_Ajdisek_Marcela_i2011.pdf (910,40 KB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj