Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Strateški pristop k pospeševanju prodaje v farmaciji: primer prodaje zdravila na recept
Avtorji:
Ajdišek, Marcela
(Avtor)
Dubrovski, Drago
(Mentor)
Več o soavtorju...
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:
Trženje
,
tržno komuniciranje
,
farmacevtski trg
,
zdravila
Leto izida:
2011
Založnik:
[M. Ajdišek]
Izvor:
Celje
UDK:
339.138(043.2)
COBISS_ID:
15524149
Opomba:
Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Število ogledov:
1172
Število prenosov:
83
Datoteke:
RAZ_Ajdisek_Marcela_i2011.pdf
(910,40 KB)
Metapodatki:
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Nazaj