Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Oglaševanje na področju tržnega prava : diplomsko delo
Avtorji:ID Janković, Aleksandar (Avtor)
ID Ahlin Doljak, Sara (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Jankovic_Aleksandar_i2020.pdf (668,18 KB)
MD5: 4BA3315A3A7BEDD08972697CF3B0BD35
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EVRO-PF - Nova Univerza - Evropska pravna fakulteta
Opis:V diplomski nalogi smo obravnavali oglaševanje na področju tržnega prava. Najprej smo opredelili pojem tržnega prava, ki nam je služil kot okvir za nadaljnjo obravnavo komuniciranja. Kot obliko komuniciranja smo nato opredelili oglaševanje, njegovo zgodovino ter sredstva, skozi katera se oglaševanje udejstvuje. Po podrobni analizi oglaševanja smo prešli na obravnavo njegove pravne regulacije. Pregledu slovenske in evropske zakonodaje je sledila obravnava samoregulative oglaševanja s strani Slovenske oglaševalske zbornice in Slovenskega oglaševalskega kodeksa. Končni del naloge zajema ključne nedovoljene oblike oglaševanja, s katerimi smo kot posamezniki neprestano obkroženi. Pri pisanju diplomske naloge smo pretežno uporabili deskriptivno metodo. Med pisanjem smo prav tako uporabili metodo zgodovinske razlage, s katero smo predstavili zgodovinski pregled oglaševanja, metodo kompilacije skupaj z analitično in sintetično metodo, s katerimi smo obravnavali dela drugih avtorjev. Diplomsko nalogo smo razčlenili na posamezne zaključene dele, ki smo jih nato združili in predstavili kot celoto. Namen diplomske naloge je predstaviti pojem tržnega prava v odnosu do oglaševanja ter ostale relevantne zakonske določbe in področja urejanja. Cilj diplomske naloge je ustrezno predstaviti pravna področja, ki tvorijo celoto tržnega prava in vanjo umestiti oglaševanje v okviru veljavne pravne ureditve. Zaradi prenasičenosti konkurence na trgu so oglaševalci primorani poseči po spornih oblikah oglaševanja. Postavljeni so pod pritisk trga, ki jih v sili v uporabo neetičnih in nemoralnih oglaševalskih oblik. Zaradi neprestanega nastanka novih iznajdljivih oblik oglaševanja je pravna ureditev, ki bi lahko sledila hitrim spremembam, nemogoča.
Ključne besede:oglaševanje, tržno pravo, pravica do svobode izražanja, komuniciranje, nedostojno oglaševanje
Kraj izida:Ljubljana
Kraj izvedbe:Ljubljana
Založnik:[A. Janković]
Leto izida:2020
Leto izvedbe:2020
Št. strani:56 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-7574 Novo okno
UDK:34:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:51705859 Novo okno
Opomba:Dipl. delo 1. stopnje bolonjskega študija; Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 15. 2. 2021;
Datum objave v ReVIS:09.03.2021
Število ogledov:1517
Število prenosov:86
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:In this thesis, we discussed advertising in the field of market law. We defined the concept of market law, which served as a framework for examining communication further on. We defined advertising, its history and means of advertising as a form of communication, and then proceeded to its legal regulation. Review of Slovenian and European legislation is followed by a discussion on self-regulation of advertising. The final part of the thesis covers illicit forms of advertising which we are surrounded by as individuals. In the thesis, we mainly used the descriptive method. We also used the method of historical explanation to present historical overview of advertising. Additionally, the compilation, analytical and synthetic methods were used to discuss the works of other authors and divided the thesis into individual parts, which were then combined and presented as a whole.The purpose of the thesis is to present the notion of market law in relation to advertising and lay out all relevant legal provisions and areas of regulation. The aim of the thesis is to properly present the legal areas that form the whole of market law and to place advertising within it, in line with the applicable legal framework. Due to the oversaturation of competition on the market, advertisers are forced to resort to controversial forms of advertising. The market pressure forces companies to employ unethical and immoral forms of advertising. Due to the constant emergence of new ingenious forms of advertising, a legal regulation that would follow rapid changes is impossible.


Nazaj