Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Spodbujanje socialnega podjetništva : magistrska naloga študijskega programa druge stopnje
Avtorji:ID Kavčič, Urška (Avtor)
ID Novak, Marko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Kavcic_Urska_i2014.pdf (1,57 MB)
MD5: 4CBCD43AEC111D4E1BA07425AF715C9B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
Opis:V magistrski nalogi ugotavljamo, kateri dejavniki vplivajo na spodbujanje socialnega podjetništva v Sloveniji. V prvem delu se osredotočamo na teoretične opredelitve socialnega podjetništva, socialnega podjetnika in socialnega podjetja. Opisujemo socialno podjetništvo po svetu in v Sloveniji ter pregledamo obstoječe pobude za spodbujanje socialnega podjetništva v Sloveniji. Temu sledi opis največkrat omenjenih spodbud, ki vplivajo na razvoj socialnega podjetništva. V nadaljevanju, na podlagi kvalitativne analize, prikažemo možnosti za spodbujanje socialnega podjetništva v Sloveniji in podamo naša priporočila.
Ključne besede:spodbujanje socialnega podjetništv, finančne spodbude, občine, lokalne skupnosti, vloga občin in lokalnih skupnosti, manjša stopnja brezposelnosti, družbenokoristni cilji
Kraj izida:Nova Gorica
Kraj izvedbe:Nova Gorica
Založnik:[U. Kavčič]
Leto izida:2014
Leto izvedbe:2014
Št. strani:70 str., [15] str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-7954 Novo okno
UDK:330.342.146:351(043.2)
COBISS.SI-ID:1024654657 Novo okno
Datum objave v ReVIS:27.07.2021
Število ogledov:1236
Število prenosov:53
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:In the master's degree we establish what factors have an impact on the promotion of social entrepreneurship in Slovenia. In the first part we focus on the theoretical definitions of social entrepreneurship, social entrepreneur and social enterprise. We describe social entrepreneurship around the world and in Slovenia and examine existing initiatives for the promotion of social entrepreneurship in Slovenia. This is followed by a description of the most frequently mentioned incentives which have an impact on the development of social entrepreneurship. In sequel, on the basis of qualitative analysis, we show the possibilities to promote social entrepreneurship in Slovenia and we give our recommendations.
Ključne besede:promoting social entrepreneurship, financial incentives, municipalities, local communities, the role of municipalities and local communities, lower the unemployment rate, socially beneficial objectives


Nazaj