Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Povezava med čustveno inteligenco vodje in zadovoljstvom zaposlenih
Avtorji:Gole, Nataša (Avtor)
Kristovič, Sebastjan (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
Opis:Vodenje je proces, ki ga bodisi v formalni ali pa neformalni obliki najdemo v vsaki kulturi, družbi in skupini. Ne glede na univerzalnost tega pojma pa se tako skozi zgodovino kot znotraj posameznih enot pojavljajo razlike tako pri njegovi definiciji kot pri vsebini. Kar je včasih veljalo za pravilno, je danes popolnoma zmotno, in obratno. V sodobnem času čustva igrajo veliko in pomembno vlogo pri vodenju in predstavljajo ključ do uspešnosti. Kako, na kakšen način in v kolikšni meri, pa so vprašanja, na katera različni teoretiki različno odgovarjajo. Ta teoretična znanja so nam služila kot podlaga, da smo pripravili vprašalnik o čustveni inteligenci, ki nam je služil kot osnova za ugotavljanje stopnje čustvene inteligence pri vodjih. Ker smo želeli rezultate primerjati z analizo o zadovoljstvu zaposlenih, smo za vzorec izbrali top management, ki ga predstavlja 12 izvršnih direktorjev in direktorjev sektorjev, pri čemer so razpoložljivi podatki tudi o zadovoljstvu njihovih zaposlenih. Rezultati analize čustvene inteligence vodij nakazujejo, da obstaja povezava med zadovoljstvom zaposlenih in čustveno inteligenco vodje, saj ima celoten top management relativno visoko čustveno inteligenco, kar se sklada tudi z rezultati zadovoljstva zaposlenih, saj ima podjetje v splošnem relativno zadovoljne zaposlene. Raziskava pa obenem ni potrdila, da imajo vodje z višjo čustveno inteligenco tudi bolj zadovoljne zaposlene, kar pripisujemo temu, da je uspešno vodenje odvisno tudi od drugih komponent. Ker na zadovoljstvo zaposlenih poleg vodenja vplivajo še drugi dejavniki, je tudi soodvisnost teh dveh procesov težko natančno opredeljiva.
Ključne besede:vodja, stili vodenja, čustvena inteligenca, zadovoljstvo zaposlenih, diplomske naloge
Leto izida:2016
Založnik:[N. Gole]
Izvor:Ljubljana
UDK:005.9
COBISS_ID:4585467 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:875
Število prenosov:80
Datoteke:.pdf UNI_Gole_Natasa_i2016.pdf (1,36 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj