Naslov: | Dejavniki motivacije za izobraževanje in usposabljanje v večji javni organizaciji na področju zdravstva : diplomska naloga visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje |
---|
Avtorji: | ID Božnar, Nina (Avtor) ID Kovačič, Andrej (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | RAZ_Boznar_Nina_i2017.pdf (1,71 MB) MD5: 4DBD2B60F931837398135A4E7AD420D7
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
|
---|
Opis: | Motivirani in usposobljeni zaposleni so najkompleksnejša naloga vsakega podjetja. Uspešnost
procesov izobraževanja v podjetju je odvisna od vodstva podjetja, delovanja kadrovske službe
z vodstvom in želje zaposlenih, da se izobražujejo. Kako uspešno bo podjetje oziroma
organizacija, je v današnjem svetu v veliki meri odvisno tudi od njenih zaposlenih. Vedno več
ljudi je nezadovoljnih na svojem delovnem mestu zaradi slabih medsebojnih odnosov, slabih
pogojev za delo, slabega počutja, nepoštenosti in še mnogo drugih vzrokov. Danes ni več
največji izziv organizacije, da ima dobro razvito vizijo, strategijo in cilje, temveč morajo
vzpostaviti sistem, ki motivira zaposlene, da jim sledijo. Le dobro in pravilno motivirani
zaposleni lahko organizaciji pomagajo do uresničitve njihovih ciljev in strategij.
Izobraževanje pri posamezniku vpliva na njegovo kakovost življenja, uspešnost in družbeno
učinkovitost. Menim, da so izobraženi ljudje osnovni gradnik družbe in tako predstavljajo
osnovo za funkcionalno družbo, pomanjkljivo izobraženi pa ne prispevajo k družbenem
napredku.
Tako kot se razlikujejo med seboj karierne poti posameznika, se razlikujejo tudi osebni
interesi in cilji posameznika. Nekateri mislijo, da se je brez pomena izobraževati ali
usposabljati, da že vse vedo. Nekateri pa enostavno nimajo želje in potrebe, da bi nadgrajevali
svoje znanje. Moje mnenje je, da kdor se ne izobražuje in ne gradi svojega znanja, prav kmalu
spozna, da ga mlajši in spretnejši sodelavci prehitijo. Osveščenost in samoiniciativnost sta
ključnega pomena pri motivaciji za izobraževanje in usposabljanje.
V okviru diplomske naloge je bilo postavljenih šest hipotez, ki so se preverjale skozi celotno
nalogo in smo jih v šestem poglavju statistično analizirali s pomočjo rezultatov raziskave.
Prišli smo do ugotovitve, da bi morala organizacija najprej opredeliti potrebe po
izobraževanju. Zaposlenim bi morala posredovati vse informacije o možnosti izobraževanja,
formalnega in neformalnega. V sedmem poglavju smo podlagi rezultatov raziskave podali
tudi predloge za izboljšanje področja izobraževanja na Ginekološki kliniki v Ljubljani. |
---|
Ključne besede: | motivacija, izobraževanje, usposabljanje, izvajalci izobraževanj, udeleženci izobraževanj, diplomske naloge |
---|
Kraj izida: | Ljubljana |
---|
Kraj izvedbe: | Ljubljana |
---|
Založnik: | [N. Božnar] |
---|
Leto izida: | 2017 |
---|
Leto izvedbe: | 2017 |
---|
Št. strani: | 64 str., [21] str. pril. |
---|
PID: | 20.500.12556/ReVIS-8031 |
---|
UDK: | 374 |
---|
COBISS.SI-ID: | 19906819 |
---|
Datum objave v ReVIS: | 28.07.2021 |
---|
Število ogledov: | 1264 |
---|
Število prenosov: | 100 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |