Naslov: | Pomembnost prvega vtisa za kupca : diplomska naloga visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje |
---|
Avtorji: | ID Kosmač, Damjana (Avtor) ID Kovačič, Andrej (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | UNI_Kosmac_Damjana_i2017.pdf (857,87 KB) MD5: ECF2ED07D46808F72A3F5E479FBCF103
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
|
---|
Opis: | Prodaja blaga in storitev se je v zadnjih letih močno spremenila. V letih se je na trgu
razvilo veliko ponudnikov blaga in storitev, med katerimi lahko potrošniki izbirajo.
Zaradi močne konkurence na trgu je ponudnikom postalo pomembno, da kupcem
ponudijo nekaj več. Več kot le dobro ceno in kvaliteto. S kupcem se trudijo stkati
dolgotrajen odnos, saj bodo le na ta način preprečili, da bi potrošnik ob naslednjem
nakupu odšel k konkurenci. Pri prodaji je pomemben vsak korak prodajnega postopka, še
najbolj pa je pomemben prvi vtis poslovalnice in prodajnega osebja. Prvi vtis je
pomemben tako na poslovnem področju kot tudi v zasebnem življenju, saj ga je vedno
težko spremeniti. Raziskave so namreč pokazale, da si prvi vtis o nekom ustvarimo v
prvih sekundah, ko ga spoznamo, in ta vtis vpliva na to, ali ga želimo bolje spoznati ali
ne. Potrošnikom je všeč, če je prodajno osebje vizualno urejeno, izobraženo, prijazno ter
predano svojemu delu. Poleg prodajnega osebja pa jim je pomembna tudi zunanja in
notranja urejenost prodajalne. Zunanjost je tista, ki komunicira s potrošniki, da sploh
vstopijo v poslovalnico, notranjost pa mora biti načrtno urejena, saj mora biti oblikovana
tako, da pritegne pozornost kupca in ga opogumlja, da se začne zanimati za razstavljene
izdelke.
Cilj diplomske naloge je ugotovili, v koliko je kupcem pomemben prvi vtis, ki ga
ustvarita prodajalec in prodajalno mesto ter kolikšno vlogo ima urejenost prodajalcev in
prodajalne pri njihovem nakupnem odločanju. To smo z izvedeno raziskavo tudi
ugotovili. Rezultati so nas pripeljali do ugotovitev, da je kupcem pomemben pozdrav ter
urejenost prodajalca in prodajalne, ter da na nakupno odločanje najbolj vpliva nevljudnost
prodajalca ter slab prvi vtis. |
---|
Ključne besede: | prodajalci, potrošniki, prvi vtis, prodajni postopki, prodajni prostori, diplomske naloge |
---|
Kraj izida: | Nova Gorica |
---|
Kraj izvedbe: | Nova Gorica |
---|
Založnik: | [D. Kosmač] |
---|
Leto izida: | 2017 |
---|
Leto izvedbe: | 2017 |
---|
Št. strani: | 48 str., [2] str. pril. |
---|
PID: | 20.500.12556/ReVIS-8065 |
---|
UDK: | 339.1 |
---|
COBISS.SI-ID: | 4850427 |
---|
Datum objave v ReVIS: | 28.07.2021 |
---|
Število ogledov: | 1330 |
---|
Število prenosov: | 97 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |