Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Japonska kultura in religija : primer uporabe v stripih in animiranih filmih
Avtorji:ID Mrevlje, Monika (Avtor)
ID Golob, Tea (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke: Gradivo nima datotek. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
Opis:Diplomska raziskovalna naloga obravnava japonske stripe ali mange ter animirane filme ali animeje v odnosu z japonsko kulturo, religijo in mitologijo. Cilj naloge je ugotoviti, ali so v animiranih filmih in stripih prisotni elementi japonske tradicionalne kulture. V poglavju »znanstvena izhodišča« raziskavo uvrstimo v smiseln raziskovalni prostor in ji na podlagi obravnave že obstoječih raziskav s tega področja pripišemo pomen in zagotovimo verodostojnost. V nadaljevanju opravimo pregled literature s področja japonske popularne kulture in pojasnimo pojme, ki jih uporabljamo v raziskavi. Prvi del pregleda vsebuje kratek zgodovinski pregled kulturološko najbogatejših časovnih obdobij, v nadaljevanju pa se osredotočimo na japonsko mitologijo in religijo, natančneje šintoizem. Poglavje »sodobna popularna kultura« se osredotoči na opis japonske animacije in stripa v odnosu s kulturo, ki se je vzpostavila med občinstvom le-te . Empirični del naloge vključuje analizo štirih primerov japonskega animiranega filma. Analizo smo izvedli s pomočjo programa ATLAS.ti, orodjem za kvalitativno analizo podatkov, in sicer s semiotično raziskavo slikovnega gradiva. Rezultati so najprej predstavljeni v grafični obliki z ustreznimi interpretacijami za vsak primer posebej, nato pa sledi sinteza vseh obravnavanih primerov. V zaključku naloge predstavimo ugotovitve in sklepne misli.
Ključne besede:mitologija, japonska popularna kultura, animacija, religija, semiotika, diplomske naloge
Kraj izida:Nova Gorica
Kraj izvedbe:Nova Gorica
Založnik:[M. Mrevlje]
Leto izida:2017
Leto izvedbe:2017
Št. strani:46 str., [28] str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-8093 Novo okno
UDK:39
COBISS.SI-ID:24971779 Novo okno
Datum objave v ReVIS:29.07.2021
Število ogledov:1485
Število prenosov:0
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:The thesis discusses japanese comic books or mangas and japanese animated movies or animes in relation to japanese culture, religion and mythology. The aim of this paper is to determine whether japanese traditonal culture can be detected in animes and mangas. In the chapter »scientific grounds«, we place the research into a meaningful research area. We present previous research conducted in this area, on the basis of which we define the purpose of our research and ensure its credibility. In the continuation, we focus on the literature review in the area of popular japanese culture and provide definitions for the terms used in the paper. In the first part of the literature review, we present a short historic overview of japanese culturally richest periods, however, in the following lines, japanese mythology and religion (more specifically, Shinto) are presented. The chapter »modern popular culture« focuses on the description of japanese anime and manga in relation to the culture established among its audience. The empirical part of our thesis comprehends the analysis of four examples of japanese animation. The analysis was conducted through a semiotic research of images using a computer programme ATLAS.ti, a tool for qualitative analysis. The results are first presented in a graph with appropriate interpretations for each example separately, however, in the continuation a synthesis including all the examples is given. In the conclusion, we present our findings and conclusions.


Nazaj