Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Izboljšanje kakovosti procesa obvladovanja dokumentacije : diplomska naloga
Avtorji:ID Lunar, Zdenka (Avtor)
ID Bukovec, Boris (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Lunar_Zdenka_i2014.pdf (1,12 MB)
MD5: B39EDCCA8E1D256CFC69CE9CBC564FC4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FOŠ - Fakulteta za organizacijske študije v Novem mestu
Opis:Raziskovalno vprašanje: Raziskovalno vprašanje je, kakšne so možnosti za izboljšavo kakovosti procesa obvladovanja dokumentacije v organizaciji. Namen: Namen raziskave je, da organizacija pridobi obvladljiv proces dela z dokumentacijo in arhiviranje podatkov v skladu z zakonodajo. Pripravljena bodo notranja pravila in klasifikacijski načrt, ki sta pogoj za prehod na brezpapirno poslovanje. Metoda : Teoretičen del naloge temelji na podlagi že napisane literature. Uporabljena je strokovna literatura s področja kakovosti, procesnih pristopov in procesa obvladovanja dokumentacije. Praktičen del naloge temelji na metodi opazovanja in metodi pisnih virov. Rezultati: Rezultati raziskave kažejo, da je interes vodstva i n interes zaposlenih, da se spremeni način procesa obvladovanja dokumentacije v organizaciji in da so potrebne izboljšave sistema vodenja dokumentacije s prehodom na elektronsko poslovanje. Organizacija: Za organizacijo je ta raziskava pomembna, saj se bo organizacija lažje odločila, ali bo spremenila način dela in prešla na elektronsko poslovanje in s tem izboljšala kakovost procesa obvladovanja dokumentacije. Družba: Za družbo je ta raziskava pomembna, saj bo s prehodom na brezpapirno poslovanje potekalo poslovanje elektronsko, kar pomeni prihranek pri tiskanju dokumentov in papirju ter s tem tudi prispevek k varovanju okolja. Z bolj sistematično urejeno dokumentacijo se zmanjšuje čas čakanja uporabnikov za pridobitev dokumentov. Originalnost: Organizacija dobi povratno informacijo, na podlagi katere bo oblikovala učinkovitejši sistem obvladovanja in arhiviranja dokumentacije. Omejitve/nadaljnje raziskovanje: Omejitev raziskave je v tem, da zaposleni niso najbolj seznanjeni, kaj prinaša sprememba elektronskega arhiviranja, in so v spremembo vključeni zaradi nujnosti sprememb v procesu obvladovanja dokumentacije. Dodatno vrednost elektronskega arhiviranja bodo razumeli, ko bodo morali vzpostaviti urejenost dela z dokumentacijo in ko bodo morali upravljati z elektronsko aplikacijo.
Ključne besede:dokumentacija, arhivi, procesi, kakovost, e-poslovanje, e-registrator, notranja pravila, klasifikacijski načrt
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[Z. Lunar]
Leto izida:2014
Leto izvedbe:2014
Št. strani:IV, 64 str., [76] str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-8226 Novo okno
UDK:005.336.3
COBISS.SI-ID:2048226306 Novo okno
Opomba:Nasl. na ov.: Diplomska naloga študijski program prve stopnje;
Datum objave v ReVIS:20.08.2021
Število ogledov:1491
Število prenosov:54
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:Research Question: The research question deals with the possibilities of improving the quality of document management process within an or ganization. Purpose: The purpose of the research is to obtain a manageable process of documentation work with and data archiving in accordance with the law. Internal rules and a classification scheme, which are a prerequisite for paperless business, will be prepared. Method: The theoretical part of the thesis is based on inf ormation gathered from existing literature. Professional literature from the fields of quality, process approaches and documentation management process was used. The practical part of the thesis is based on written sources method and observation method. Results: The research results not only indicate that there is a growing interest both from the leadership and from the employees to change the way of managing the documentation within the organization, but also show that it is necessar y to improve the document management system by implementing e-business. Organization: This research has a significant meaning for the or ganization, as it will help decide whether to change the way of working ands wi tch to e-business and thereby improve the quality of documentation management process. Society: This research is also important for our society, because business will be conducted electronically as we make the transition to paperless business. Not only does this mean a saving regarding paper and printing costs, but it also helps protect the environment. Furthermore, a more systematized documentation reduces the waiting period for users to obtain documents. Originality: The research provides a useful feedback for the organization, as it enables a formation of a more efficient system of managing and archiving documentation. Limitations/Further Research: Limitations to the research present themselves in the fact that the employees are not well informed on what the changes of implementing e-archiving bring. The employees are involved in the change due to the necessity of changing the documentation management process. On their part, the added value of e-archiving will probably be understood once they have to neatly sort all documentation work and once they have to manage the e-application.
Ključne besede:documentation, archives, processes, quality, e-business, electronic binder, internal rules, classification plan


Nazaj