Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Varstvo človekovih pravic pred vrhovnim sodiščem Indije : diplomsko delo
Avtorji:ID Rupnik, Nina (Avtor)
ID Mavčič, Arne (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Rupnik_Nina_i2021.pdf (862,78 KB)
MD5: D587956B0C7B00C00FBC03552CAE6EDC
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo zaključne refleksije študija
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EVRO-PF - Nova Univerza - Evropska pravna fakulteta
Opis:Varstvo človekovih pravic se marsikomu zdi samoumevno in lo ič o a ta koncept pravic se v vzhodnem svetu, v konkretnem primeru v Indiji, obravnava nekoliko d u ače. Na podlagi kompilacije in sinteze bomo videli, da je bila Indija s sprejetjem Indijske ustave leta 1950 a laše a za sekularno in demok atič o d avo. Ko pomislimo na besedo demokracija, ne pomislimo samo na obliko vladavine, v kateri vlada ljudstvo, ampak velikokrat pomislimo na enakost pred zakoni, predvsem pa na človekove pravice oz. svobodo. Te besede so v Indiji velikokrat zavite v č i o, lahko bi rekli, da ljudje v določe ih trenutkih nanje kar pozabijo. e av Indijska ustava zajema poglavje, ki obravnava temeljne pravice, so te v določe ih primerih eu es iče e. Z deduktivno metodo bomo pokazali, da je razlogov za nastanek situacije, v kateri pride do k šitev in razhajanj več: raznolika kultura, a lič e verske usmerjenosti, evšči a olitič i vpliv in pomanjkanje izobrazbe. Posledice vsega tega so es oštova je in zloraba Indijske ustave. Induktivna metoda bo pokazala, da v Indiji le obstaja upanje, ki pravicam daje pomen in to ne le papirju, ampak tudi v praksi. Zasluga za upanje gre vrhovnemu sodišču ki na pobudo posameznikov, lastno pobudo in na pobudo javnosti oskuša ešiti nastalo situacijo.
Ključne besede:človekove in temeljne pravice, Indijska ustava, vrhovno sodišče, sekularizem, demokracija
Kraj izida:Nova Gorica
Kraj izvedbe:Nova Gorica
Založnik:[N. Rupnik]
Leto izida:2021
Leto izvedbe:2021
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (47 str.))
PID:20.500.12556/ReVIS-8636 Novo okno
UDK:347.991(540):342.7(043.2)
COBISS.SI-ID:91899139 Novo okno
Opomba:Dipl. delo 1. stopnje bolonjskega študija; Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 28. 12. 2021;
Datum objave v ReVIS:13.01.2022
Število ogledov:1289
Število prenosov:89
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:The protection of human rights seems self-evident and logical to many, but this concept of rights is treated somewhat differently in the Eastern world, in this case in India. Based on compilations and synthesis, we will see that with the adoption of the Indian Foundation in 1950, India was declared a secular and democratic state. When I think of the word democracy, I don't just think of the form of government in which the people rule, but I often think of equality before the law, and above all of human rights. freedom. These words are often invited in black in India, you could say that people forget about it at certain moments. Although the Indian Constitution covers a chapter dealing with fundamental rights, so in some cases unfulfilled. Using the deductive method, we will show that the reason for the emergence of situations in which pride in violations and divergence is more: a diverse culture, different religious orientations, poverty, political influence and lack of education. The consequences of all this are both disrespect and abuse of the Indian Constitution. The inductive method will show that there is only hope in India that gives rights meaning, not only on paper but also in practice. The credit for the hope goes to the Supreme Court, which, at the initiative of individuals, the latest initiative and at the initiative of the public, is trying to resolve the situation.


Nazaj