Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije v prvem triletju osnovne šole : magistrska naloga
Avtorji:ID Dragan, Maja (Avtor)
ID Erman, Nuša (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MN_2021_Maja_Dragan.pdf (1,51 MB)
MD5: C4DFC28DD00CE4E62002F2B5AF2488F3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:V sodobnem načinu življenja je uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (v nadaljevanju IKT) nekaj čisto običajnega. Spremlja nas na vsakem koraku. Postala je del vsakdanjega učnega procesa, zato je pomembno, da učenci že v prvem triletju osnovne šole spoznajo IKT in se jo naučijo uporabljati. V teoretičnem delu magistrskega dela sem predstavila IKT (vrste, uporabo v prvem triletju osnovne šole in izobraževanju, pozitivne in negativne učinke uporabe). V nadaljevanju sem s pomočjo anketnih vprašalnikov za starše in učitelje skušala raziskati, kdaj, pri katerih predmetih in katero IKT uporabljajo učitelji za poučevanje v prvem triletju osnovne šole, ter analizirati omejitve uporabe le-te s strani učiteljev in staršev. Rezultati raziskave so pokazali, da starši in učitelji uporabljajo IKT vsak dan. Za delo so dobro strokovno usposobljeni, vendar potrebujejo dodatna izobraževanja. Starši in učitelji menijo, da so potrebne omejitve, vendar jih učenci le delno upoštevajo.
Ključne besede:informacijsko-komunikacijska tehnologija, IKT, izobraževanje, prvo triletje osnovne šole, učenci, uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[M. Dragan]
Leto izida:2021
Leto izvedbe:2021
Št. strani:XVII, 79 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-8711 Novo okno
UDK:004:373.3.046(043.2)
COBISS.SI-ID:98626051 Novo okno
Opomba:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Datum objave v ReVIS:25.02.2022
Število ogledov:2145
Število prenosov:154
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:25.02.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:In the modern way of life, the use of information and communication technology (in continuation ICT) is quite common. It accompanies us every step of the way. It has become part of the everyday learning process, so it is important that students in the first triletary years of primary school get to know ICT and learn how to use it. In the theoretical part of the master's thesis, I presented ICT (types, use in the first three years of primary school and in education, positive and negative effects of using). With the help of questionnaires for parents and teachers I also investigated when, for which subjects and which ICT is used by teachers to teach in the first three years of primary school, at the same time I analyzed the limitations of the use of ICT by teachers and parents. The results of the survey showed that parents and teachers use ICT every day. They are well professionally trained, but need additional training. Parents and teachers believe that restrictions are necessary, yet students only partially comply with them.
Ključne besede:information and communication technology, ICT, education, first triletary of primary school, students, use of information and communication technology


Nazaj