Naslov: | Oglaševanje v digitalnih medijih : diplomska naloga |
---|
Avtorji: | ID Kuduzović, Merjema (Avtor) ID Rek, Mateja (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | RAZ_Kuduzovic_Merjema_i2021.pdf (3,27 MB) MD5: 6F29C68BB11CB7E915A0C5E44DA3866C
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
|
---|
Opis: | Ko svet vedno bolj napreduje in se tehnologija vedno bolj razvija, pridemo do tega, koliko se
oglaševanje razvija in napreduje. Zato je pred oglaševalci danes nov izziv, in sicer kako doseči
ciljno publiko na pravi način in z oglaševanjem doseči najboljše rezultate. Čeprav po eni strani
oglaševanje in napredek tehnologije prinašajo pozitivne učinke mlajši generaciji, se starejše
generacije težko soočajo s tem problemom in jim je vse težje slediti hitremu napredku
tehnologije. Diplomska naloga je prikazala, koliko oglaševanje v digitalnih medijih danes
dejansko napreduje in koliko je že napredovalo ter kako vpliva na današnje generacije. Tema
vključuje tudi pogled na tradicionalne medije in njihov vpliv na današnji čas ter na to, ali so
izgubili svoj pomen sredi tolikšnega napredka digitalnih medijev. Metoda klasifikacije je
pokazala, kaj literatura pravi o tradicionalnih in digitalnih medijih, metoda primerjave je
primerjala pomen digitalnih in tradicionalnih medijev, medtem ko je metoda raziskovanja
pokazala, kako ljudje danes gledajo na tradicionalne in digitalne medije ter kako se soočajo z
izzivi digitalizacije. Rezultati so pokazali, da so digitalni mediji v resnični prednosti, da so
ljudje nezavedno sprejeli, da živijo v digitalni dobi in so vse bolj odvisni od tehnologije, ter da
so tradicionalni mediji precej potlačeni in da v času, v katerem živimo, nimajo zelo svetle
prihodnosti. |
---|
Ključne besede: | oglaševanje, ciljne skupine, digitalni mediji, tradicionalni mediji, digitalizacija, diplomske naloge |
---|
Kraj izida: | Ljubljana |
---|
Kraj izvedbe: | Ljubljana |
---|
Založnik: | [M. Kuduzović] |
---|
Leto izida: | 2021 |
---|
Leto izvedbe: | 2021 |
---|
Št. strani: | 48 str., 12 str. pril. |
---|
PID: | 20.500.12556/ReVIS-8728 |
---|
UDK: | 659.1 |
---|
ISBN: | |
---|
COBISS.SI-ID: | 80183043 |
---|
Opomba: | Študijski program Uporabne družbene študije;
|
---|
Datum objave v ReVIS: | 02.03.2022 |
---|
Število ogledov: | 1236 |
---|
Število prenosov: | 101 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |