Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Segmenti uspešnega turističnega produkta : diplomska naloga
Avtorji:ID Žabar, Boštjan (Avtor)
ID Raspor, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Zabar_Bostjan_i2020.pdf (2,94 MB)
MD5: FFA7E85DBED1B14002495B4D0D2A219D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
Opis:Namen raziskave je bil spoznati potrebe in želje jutrišnjega turista, katere bodo pomagale razviti dober in sodoben turistični produkt. Uporabljen je bil tako kvalitativni kot tudi kvantitativni način družboslovne raziskovalne metodologije. Raziskava temelji na realnosti našega teritorija in je s tem tudi omejena na njegove specifike. Z analizo potreb turista smo opredelili in klasificirali segmente uspešnega turističnega produkta, takega ki naj bi bil trajnostni ne zgolj iz zakonskih temveč iz družbenih, okoljskih in ekonomskih omejitev ter vzgibov. Uspešen ali neuspešen turistični produkt je človek, ki daje produktu karakter in je človek, ki sooblikuje okolje v katerem biva. Poleg tega smo spoznali, da bo turizem kljub krajšim krizam zagotovo imel v Sloveniji konstantno rast. Raziskava je nadalje pokazala, da se je že v prejšnjih letih turist začel nagibati k alternativnim (manjšim) nastanitvenim modelom. Družba je naravnana v trajnostni razvoj in s tem daje prednost obratom in dejavnostim, ki v bistveno manjši meri negativno vplivajo na okolje kjer se nahajajo. Covid-19 kriza ne bo spremenila že nakazanih trendov, kriza jih bo zagotovo le pospešila. Omenjena analiza prinaša turističnim operaterjem bolj natančno sliko, katere želje gosta so mogoče do danes spregledali in katere precenjevali. Identifikacija potreb gosta zagotovo lahko prepreči napačne usmeritve in investicije v nepotrebne produkte ali ustvarjanje napačnih in celo škodljivih strategij; tako na ravni podjetja kot tudi na ravni družbe.
Ključne besede:turizem, sociologija, masovni turizem, trajnost, družba, okolje, diplomske naloge
Kraj izida:Nova Gorica
Kraj izvedbe:Nova Gorica
Založnik:[B. Žabar]
Leto izida:2020
Leto izvedbe:2020
Št. strani:72 str., [41] str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-8848 Novo okno
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:101434115 Novo okno
Datum objave v ReVIS:17.05.2022
Število ogledov:1047
Število prenosov:39
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:The purpose of the research was to reveal the needs and wishes of tomorrow's tourist, which will aim to develop a good and modern tourist product. Both, qualitative and quantitative, methods of social science research methodology were used. The research is based on the reality of our territory and so it is limited to its specifics. By analyzing the needs of tourists, we have identified and classified segments of a successful tourism product, which should be sustainable not only from legal point of view, but also from social, environmental, economic restrictions and motivations. Successful or unsuccessful tourist product is a person who gives character to the product and a person who co-shapes the environment in which he lives. In addition, we revealed out that regardless of short crises, tourism in Slovenia will certainly have a constant growth. Further research showed that already in previous years the tourist began to prefer alternative (smaller) accommodation models. The society is orientating towards sustainable development and therefore gives a preference to accommodations and activities which significantly less negatively affect the environment in their location. The Covid-19 crisis will not change the already indicated trends, the crisis will certainly only accelerate them. This analysis gives tour operators a more accurate picture of which wishes of the guest may have been overlooked and which were overestimated. Identifying guest needs can certainly prevent misdirections and investments in unnecessary products or the creation of wrong and even harmful strategies, as well as on company or on society level.


Nazaj