Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Uporaba družbenih omrežij pri poslovanju v slovenskih podjetjih : diplomska naloga
Avtorji:ID Jovančić, Nataša (Avtor)
ID Tomšič, Matevž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Jovancic_Natasa_i2022.pdf (1,02 MB)
MD5: 81C820317FB8CB0C4044C06F426CAB0E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Digitalizacija je vplivala na vsa področja družbe. Družbena omrežja so se z leti razvijala in s seboj prinesla številne spremembe, tudi v poslovanju. Danes imajo mnoga podjetja profile na družbenih omrežjih in tam promovirajo svojo blagovno znamko, izdelke, skušajo se čim bolj predstaviti širšemu občinstvu in vstopiti v komunikacijo s sledilci. V delu analiziramo in prikažemo, kako je uporaba družbenih omrežij razširjena v različno velikih slovenskih podjetjih v letu 2022. Prav tako smo poiskali odgovore na vprašanja, zakaj je ustvarjanje poslovne skupnosti na spletu sploh pomembno, katera slovenska podjetja širijo svoje poslovanje preko družbenih omrežij ipd. Raziskali smo učinke, ki jih družbena omrežja nudijo podjetju in odgovorili na vprašanje, zakaj je sploh pomembno, da so v današnjem času podjetja na socialnih omrežjih vse bolj prisotna.
Ključne besede:družbeno omrežje, podjetje, poslovanje, družba, oglaševanje
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[N. Jovančić]
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:XIII, 64 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-8998 Novo okno
UDK:004.774.1:658.1(043.2)
COBISS.SI-ID:115511811 Novo okno
Opomba:Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
Datum objave v ReVIS:15.07.2022
Število ogledov:1354
Število prenosov:107
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:15.07.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:Digitalization impacts every aspect of life. Over the years social networks have evolved through many changes, including entrepreneurship. Nowadays, many companies have profiles on social media to promote their brand, products, present themselves to an audience and communicate with the followers. In the thesis, we analyse the use of social media in Slovene companies in 2022. We examine the importance of online business and Slovene companies who spread their business through the social network. We present the impacts of social networks on business and answered why activity on social media is important for companies.
Ključne besede:social media, company, business, society, advertising


Nazaj