Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Uporaba družbenih omrežij pri poslovanju v slovenskih podjetjih
Avtorji:Jovančić, Nataša (Avtor)
Tomšič, Matevž (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Digitalizacija je vplivala na vsa področja družbe. Družbena omrežja so se z leti razvijala in s seboj prinesla številne spremembe, tudi v poslovanju. Danes imajo mnoga podjetja profile na družbenih omrežjih in tam promovirajo svojo blagovno znamko, izdelke, skušajo se čim bolj predstaviti širšemu občinstvu in vstopiti v komunikacijo s sledilci. V delu analiziramo in prikažemo, kako je uporaba družbenih omrežij razširjena v različno velikih slovenskih podjetjih v letu 2022. Prav tako smo poiskali odgovore na vprašanja, zakaj je ustvarjanje poslovne skupnosti na spletu sploh pomembno, katera slovenska podjetja širijo svoje poslovanje preko družbenih omrežij ipd. Raziskali smo učinke, ki jih družbena omrežja nudijo podjetju in odgovorili na vprašanje, zakaj je sploh pomembno, da so v današnjem času podjetja na socialnih omrežjih vse bolj prisotna.
Ključne besede:družbeno omrežje, podjetje, poslovanje, družba, oglaševanje
Leto izida:2022
Založnik:[N. Jovančić]
Izvor:Novo mesto
UDK:004.774.1:658.1(043.2)
COBISS_ID:115511811 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
Število ogledov:716
Število prenosov:82
Datoteke:.pdf RAZ_Jovancic_Natasa_i2022.pdf (1,02 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Licenca:Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav Novo okno
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj