Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu trajnostnega izdelka izbrane blagovne znamke
Avtorji:Klančnik, Neja (Avtor)
Vukasovič, Tina (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:nakupno vedenje, zvestoba potrošnikov, zeleno potrošništvo, blagovna znamka, management znanja, odločanje potrošnikov
Leto izida:2022
Založnik:[N. Klančnik]
Izvor:Celje
UDK:658.8(043.2)
COBISS_ID:125638659 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Število ogledov:461
Število prenosov:41
Datoteke:.pdf RAZ_Klancnik_Neja_i2022.pdf (2,43 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj