Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu trajnostnega izdelka izbrane blagovne znamke
Avtorji:
Klančnik, Neja
(Avtor)
Vukasovič, Tina
(Mentor)
Več o soavtorju...
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:
nakupno vedenje
,
zvestoba potrošnikov
,
zeleno potrošništvo
,
blagovna znamka
,
management znanja
,
odločanje potrošnikov
Leto izida:
2022
Založnik:
[N. Klančnik]
Izvor:
Celje
UDK:
658.8(043.2)
COBISS_ID:
125638659
Opomba:
Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Število ogledov:
461
Število prenosov:
41
Datoteke:
RAZ_Klancnik_Neja_i2022.pdf
(2,43 MB)
Metapodatki:
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Nazaj