Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu trajnostnega izdelka izbrane blagovne znamke : magistrska naloga
Avtorji:ID Klančnik, Neja (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Klancnik_Neja_i2022.pdf (2,43 MB)
MD5: 9B58F186E2AA6C732EB5B02104DB82D7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:nakupno vedenje, zvestoba potrošnikov, zeleno potrošništvo, blagovna znamka, management znanja, odločanje potrošnikov
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[N. Klančnik]
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:V, 68 str., [6] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-9199 Novo okno
UDK:658.8(043.2)
COBISS.SI-ID:125638659 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:24.10.2022
Število ogledov:917
Število prenosov:52
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj