Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Dnevni center »Naj mladih ne vzgaja ulica« kot most med mladostnikom in starši : diplomska naloga
Avtorji:ID Omerzel, Barbara (Avtor)
ID Karajić, Emil (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Omerzel_Barbara_i2022.pdf (783,37 KB)
MD5: FD83901E24A64BE8DE00AEDAB171B9A2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
Opis:Osrednja tema naloge izhaja iz poslanstva Dnevnega centra »Naj mladih ne vzgaja ulica« (v nadaljevanju dnevni center) in težav v odnosih med mladostnikom in njegovo družino. Dnevni center s svojim programom poskuša po najboljših močeh pomagati vključenim mladostnikom in družini. V nalogi se bomo dotaknili pojma pomena družine in ga pogledali iz perspektive mladostnika, ki obiskuje dnevni center in drugih različnih perspektiv družinskega odnosa. Pomemben vidik je družina kot sistem. Vsak družinski član s svojim delovanjem prispeva k delovanju enote. Komunikacija v družini je pomembna za poglabljanje osebnih odnosov in je stik med staršem in otrokom. V dnevnem centru se mladostnikom pomaga pri pridobitvi socialnih in komunikacijskih veščin (strpnosti, spoštovanja, sprejemanja drugačnosti, mirnemu reševanju konfliktov …), krepitvi pozitivne socialne mreže (izboljšanje odnosov v družini in z vrstniki) ter večjemu poznavanju in sprejemanju sebe. V raziskovalni nalogi smo poskušali povzeti mladostnikov pogled na dnevni center in doživljanje prejetih uslug centra. Večji poudarek je bil na mladostnikovi družinski dinamiki in spodbudi mladostnikov in staršev. Ugotavljamo, da v dnevnem centru najdejo mladostniki poleg učne pomoči tudi prostor za razvijanje sebe in določenih veščin, potrebnih za vsakdanje življenje. Vsi vključeni mladostniki pa vsekakor najbolj potrebujejo podporo pri razvoju osebnosti, usmerjanju, svetovanju in opolnomočenju tako zase kot za družinske odnose. Dnevni center je povezovalni dejavnik mladostnika in družine ter s tem most med mladostnikom in družino.
Ključne besede:pomoč mladostnikom, usmerjanje, vedenje, družine mladostnikov, pomoč, moč pozitivnih izkušenj, diplomske naloge
Kraj izida:Bled
Kraj izvedbe:Bled
Založnik:[B. Omerzel]
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:43, [27] str.
PID:20.500.12556/ReVIS-9507 Novo okno
UDK:159.9
COBISS.SI-ID:128087811 Novo okno
Opomba:Študijski program Psihosocialna pomoč;
Datum objave v ReVIS:06.01.2023
Število ogledov:1025
Število prenosov:71
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The day centre “The young should not be raised by the street” as a bridge between teenagers and their parents : diploma thesis
Opis:The thesis of this paper is based on the main objective of the day centre »The Young Should Not Be Raised by the Street« (The Centre) which is to help and support young people and their families to overcome challenges in their relationships. The paper tries to explain the importance of a family, in particular, from the point of view of the teenagers attending the Centre. It will try to present how one’s viewpoint on family matters is extremely important and how each member of a family contributes to its dynamic with their actions. Communication within a family is vital to improve personal relationships and represents a link between a parent and a teenager. The Centre helps young people develop communication and social skills (tolerance, respect, acceptance, resolving conflicts …), strengthen their social network and thus improve parents and peer relationships, and above all, it helps them with self-awareness and self-acceptance. The research paper presents the teenagers’ view of the Centre and the services provided. It emphasises the family dynamic from a teenage perspective and explains the provided support to all the parties involved. The results show that teenagers see the Centre as a place where they can develop their personality and learn valuable social skills needed in life and not only get learning support and tutorials. All teenagers attending the Centre need support, guidance, counselling, and empowerment; only in this way they can help themselves and their family members. The Centre, therefore, presents an important link between teenagers and their parents and is a bridge between the two generations.


Nazaj