Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Doživljanje šolanja na daljavo pri starših otrok s posebnimi potrebami : magistrska naloga
Avtorji:ID Regula, Anita (Avtor)
ID Stepišnik Perdih, Tjaša (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Lamut, Urša (Komentor)
Datoteke:.pdf RAZ_Regula_Anita_i2022.pdf (981,03 KB)
MD5: B500006AA6C430A00D6984BB30EEECA3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
Opis:Diplomska naloga se poglobi v doživljanje šolanja na daljavo pri starših otrok s posebnimi potrebami. V teoretičnem delu se v prvem delu poglobimo v definicijo otrok s posebnimi potrebami in v zakone sprejete na tem področju ter kaj Republika Slovenija ponuja družinam z otroci s posebnimi potrebami. Poleg tega pa smo v dodatnih poglavjih pozornost posvetili tudi učencem s posebnimi potrebami v šolskem sitemu, kakšno obravnavo imajo, katere prilagoditve itd. Bolj poglobljeno smo se tudi posvetili šolanju na daljavo na splošno in v času epidemije covid 19. Za konec pa smo raziskali tudi področje starševstva otrok s posebnimi potrebami. S pomočjo pol strukturiranih intervjujev smo prišli do odgovorov. Sodelovalo je 10 staršev, ki je v času šolanja na daljavo zaradi covid epidemije ostalo z otrokom/otroci doma. Z intervjuji smo prišli do odgovorov, da so starši šolanje na daljavo doživljali različno, da so se bolje počutili v vlogi starša kot učitelja, saj jim je starševska bolj znana, in pa dvomili so v lastne kompetence. Starši navajajo, da so imeli težave kot npr. upor otroka predvsem pri novostih, neposlušnost otroka, otroka so dekoncentrirali zunanji motilci, nizka psihofizična sposobnost otroka, itd. Poleg tega pa težave navajajo tudi pri organizaciji službenih obveznosti in šolanja (več) otrok na daljavo, pomankanje časa, neusposobljenost (staršev) za poučevanja otrok s posebnimi potrebami, preobremenjenosti staršev s službo, kar je vodilo v prikrajšanost otroka pri šolanju. Otrok pa si je svoj čas krajšal s telefonom ali televizijo. Pri šolskih obveznostih so si pomagali s pomočjo učitelja, prilagoditvijo prostora za učenje, omejitvijo zvokov in slik ter z aktivnostjo med izpolnjevanjem obveznosti.
Ključne besede:otroci s posebnimi potrebami, šolanje na daljavo, posebni programi vzgoje in izobraževanja, prilagoditve, starši otrok s posebnimi potrebami, magistrske naloge
Kraj izida:Ljubljana
Kraj izvedbe:Ljubljana
Založnik:[A. Regula]
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:50, [32] str.
PID:20.500.12556/ReVIS-9512 Novo okno
UDK:159.9
COBISS.SI-ID:125743363 Novo okno
Opomba:Študijski program Psihosocialno svetovanje;
Datum objave v ReVIS:06.01.2023
Število ogledov:917
Število prenosov:85
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Distance schooling experience for parents of children with special needs : masters thesis
Opis:The bachelor’s thesis delves into the experience of distance learning for parents of children with special needs. The first part of the theoretical part delves into the definition of children with special needs, the law adopted in this field and what the Republic of Slovenia offers to families with children with special needs. Then we described how the school system is adjusted for children with special needs, what is needed, how they are considered etc. We also focused more on distance learning in general and during the covid 19 epidemic. Finally, we also explored the field of parenting children with special needs. With the help of semi-structured interviews, we came up with the answers. We interviewed 10 parents who stayed at home with their child / children during the covid epidemic to help them with schoolwork. Through the interviews, we came to realize that parents experienced distance learning differently. Some felt better in the role of a parent because they felt inadequate in a role of a teacher. Parents state that they had problems such as the child's resistance especially to novelties, child's disobedience, deconcentration caused by external distractors, child's low psychophysical ability, etc. In addition, parents had problems combining work and homeschooling children. They mentioned problems time management, lack of time, inability (parents) to teach children with special needs, overburdening parents with work, which led to child deprivation at school. Parents report that children spent more time on the phone or television. Children received help with school obligations from teachers, they adapted their space for learning, limiting sounds and images, and with different activities while fulfilling obligations.


Nazaj