Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of colleges and higher education institutions
About
Search
Browse
Statistics
Contacts
Login
Statistics of ReVIS
A+
|
A-
|
SLO
|
ENG
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (37)
Klavdija Miklavžin Javornik:
Nakupno vedenje mladostnikov v nakupovalnih središčih
Klavdija Ivačič:
Zadovoljstvo gostov v počitniških enotah slovenskih podjetij na hrvaški obali in otokih
Mariza Zlatoper:
Vpliv kakovosti produktov na zadovoljstvo kupcev
Karmen Viltužnik:
Zadovoljstvo gostov s storitveno ponudbo Term Lendava
Nataša Špindler:
Vpliv oglaševanja na lokalnih radijskih postajah na nakupno vedenje poslušalcev
Bojan Osterc:
Kakovost izobraževalnih storitev na Osnovni šoli II Murska Sobota
Marjana Dobnik:
Zadovoljstvo uporabnikov s storitvami pogodbene pošte
Dušan Mikuž:
Analiza nabavnih in prodajnih strategij ponudnikov tradicionalnih avtomobilskih blagovnih znamk v obdobju vstopa novih ponudnikov električnih avtomobilov
Damijana Jurgec:
Dejavniki nakupa poslovnih zavarovanj
Robert Lipič:
Izbira storitve / proizvoda v ugodnem razmerju med donosom in obsegom prodaje
Romanela Lisjak:
Vpliv zadovoljstva zdravstvenih delavcev na trženje zdravstvenih storitev v zdravstvenih domovih v Pomurju
Nina Litrop:
Analiza prepoznavnosti UNESCO zaščitene snovne dediščine v Sloveniji
Luka Janežič:
Analiza zadovoljstva zaposlenih pri delu od doma
Sara Janžič:
Analiza turistične blagovne znamke I feel Slovenia pri ponudnikih turističnih storitev v podravski regiji
Tinkara Seitl:
Načrt trženjskega komuniciranja v podjetju Mides International, d. o. o.
Monika Zdolšek:
Raziskava vpliva terorizma na odločanje slovenskih turistov
Marija Krnc Kogovšek:
Razlike v financiranju trženjsko komunikacijskega spleta v storitvenih in proizvodnih podjetjih
Špela Korbar:
Merjenje zadovoljstva gostov Urban hotela Ljubljana
Matej Gorenšek:
Motiviranje prodajnega osebja v podjetju Diss, d. o. o.
Ana Sešek Kuntu:
Prenova in komuniciranje blagovne znamke Pošta Slovenije
Megi Šklebek:
Možnosti razvoja turizma na Velenjski plaži z razširitvijo storitvene ponudbe
Rok Sagadin:
Stališča prebivalcev Dravskega in Ptujskega polja do načrtovane ureditve Športno rekreacijskega centra - gramoznica Pleterje
Larisa Mlivić:
Izboljšave proizvodnega dela oskrbovalne verige v podjetju BSH hišni aparati, d. o. o.
Urška Rožič:
Zasnova spletne komunikacijske strategije Zavoda za turizem Šaleške doline
Marjan Križanec:
Analiza nabavnega poslovanja v podjetju Silkem, d. o. o.
Klemen Jančič:
Zadovoljstvo občanov s storitvami občinske uprave občine X
Barbara Pratneker:
Načrt trženjskega komuniciranja za podjetje Ajda d. o. o.
Igor Centa:
Oglaševanje piva v televizijskih oglasih in vpliv na potrošnike
Snežana Arnejčič:
Prenova blagovne znamke Poštar Pavli
Mateja Pušnik:
Franšiza podjetja Bio Norma - poslovna priložnost
Karlika Krivec:
Zadovoljstvo gostov v Apartmajih in wellnessu Skok Mozirje
Živan Gagović:
Trženjsko komuniciranje blagovne znamke v športu na primeru blagovne znamke NK Maribor
Sanja Vogrinec:
Analiza nakupnih navad pomurskih kupcev športnih oblačil
Matjaž Gumilar:
Ugotavljanje zadovoljstva odjemalcev storitev s področja vodooskrbe Komunalnega podjetja Ptuj, d. d.
Davorin Hovnik:
Ugotavljanje zaznane kakovosti paketnih storitev velikih uporabnikov Pošte Slovenije
Darja Glavač:
Merjenje zadovoljstva kupcev na bencinskih servisih podjetja XY
Špela Lilija:
Individualizirana spletna trgovina v podjetju Leder Herman, d. o. o.
BSc theses (5)
Tamara Češnovar:
Izbira dobavitelja v proizvodnem podjetju X
Jerneja Jenšterle:
Proces reševanja reklamacij do dobavitelja v podjetju Plastika Skaza d. o. o.
Klavdija Turnšek:
Zagotavljanje kakovosti v procesu nabave na primeru tovarne olja Gea, d. o. o.
Petra Zidar:
Zadovoljstvo uporabnikov storitve e-arhiv Pošte Slovenije
Jure Gajšek:
Trženjske aktivnosti za pridobivanje novih članov v športno organizacijo - HK ECE Celje