Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (26)

  1. Nina Litrop: Analiza prepoznavnosti UNESCO zaščitene snovne dediščine v Sloveniji
  2. Luka Janežič: Analiza zadovoljstva zaposlenih pri delu od doma
  3. Sara Janžič: Analiza turistične blagovne znamke I feel Slovenia pri ponudnikih turističnih storitev v podravski regiji
  4. Tinkara Seitl: Načrt trženjskega komuniciranja v podjetju Mides International, d. o. o.
  5. Monika Zdolšek: Raziskava vpliva terorizma na odločanje slovenskih turistov
  6. Marija Krnc Kogovšek: Razlike v financiranju trženjsko komunikacijskega spleta v storitvenih in proizvodnih podjetjih
  7. Špela Korbar: Merjenje zadovoljstva gostov Urban hotela Ljubljana
  8. Matej Gorenšek: Motiviranje prodajnega osebja v podjetju Diss, d. o. o.
  9. Ana Sešek Kuntu: Prenova in komuniciranje blagovne znamke Pošta Slovenije
  10. Megi Šklebek: Možnosti razvoja turizma na Velenjski plaži z razširitvijo storitvene ponudbe
  11. Rok Sagadin: Stališča prebivalcev Dravskega in Ptujskega polja do načrtovane ureditve Športno rekreacijskega centra - gramoznica Pleterje
  12. Larisa Mlivić: Izboljšave proizvodnega dela oskrbovalne verige v podjetju BSH hišni aparati, d. o. o.
  13. Urška Rožič: Zasnova spletne komunikacijske strategije Zavoda za turizem Šaleške doline
  14. Marjan Križanec: Analiza nabavnega poslovanja v podjetju Silkem, d. o. o.
  15. Klemen Jančič: Zadovoljstvo občanov s storitvami občinske uprave občine X
  16. Barbara Pratneker: Načrt trženjskega komuniciranja za podjetje Ajda d. o. o.
  17. Igor Centa: Oglaševanje piva v televizijskih oglasih in vpliv na potrošnike
  18. Snežana Arnejčič: Prenova blagovne znamke Poštar Pavli
  19. Mateja Pušnik: Franšiza podjetja Bio Norma - poslovna priložnost
  20. Karlika Krivec: Zadovoljstvo gostov v Apartmajih in wellnessu Skok Mozirje
  21. Živan Gagović: Trženjsko komuniciranje blagovne znamke v športu na primeru blagovne znamke NK Maribor
  22. Sanja Vogrinec: Analiza nakupnih navad pomurskih kupcev športnih oblačil
  23. Matjaž Gumilar: Ugotavljanje zadovoljstva odjemalcev storitev s področja vodooskrbe Komunalnega podjetja Ptuj, d. d.
  24. Davorin Hovnik: Ugotavljanje zaznane kakovosti paketnih storitev velikih uporabnikov Pošte Slovenije
  25. Darja Glavač: Merjenje zadovoljstva kupcev na bencinskih servisih podjetja XY
  26. Špela Lilija: Individualizirana spletna trgovina v podjetju Leder Herman, d. o. o.

Diplomska dela (4)

  1. Jerneja Jenšterle: Proces reševanja reklamacij do dobavitelja v podjetju Plastika Skaza d. o. o.
  2. Klavdija Turnšek: Zagotavljanje kakovosti v procesu nabave na primeru tovarne olja Gea, d. o. o.
  3. Petra Zidar: Zadovoljstvo uporabnikov storitve e-arhiv Pošte Slovenije
  4. Jure Gajšek: Trženjske aktivnosti za pridobivanje novih članov v športno organizacijo - HK ECE Celje