Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of colleges and higher education institutions
About
Search
Browse
Statistics
Contacts
Login
Statistics of ReVIS
A+
|
A-
|
SLO
|
ENG
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
BSc theses (21)
Mladen Inđić:
Prednosti in slabosti študentskega dela z vidika študentov in delodajalcev
Maksima Korbar:
Brezposelnost v Sloveniji v času velike recesije in koronavirusne pandemije
Bernarda Hojnik:
Redno in študentsko delo z vidika delodajalca in zaposlenega
Maja Urbanč:
Iskanje primerne strategije na področju recikliranja odpadkov v Sloveniji
Kseniia Kretova:
Zadovoljstvo gostov s storitvami butičnega B&B Fani&Rozi
Tina Dvornik:
Prenova trženjskih aktivnosti v podjetju X
Tara Šertel:
Tržno komuniciranje v turistični agenciji X na Finskem
Aljaž Kodrun:
Zadovoljstvo ključnih SAP uporabnikov v podjetju X
Oleksandr Mantulin:
Analiza zadovoljstva gostov v izbranem hotelu H
Maša Markelj:
Nove ciljne skupine odjemalcev gostinskega podjetja Ponvica, d. o. o.
Vesna Kumer:
Značilnosti medgeneracijskega prehoda v podjetju Hladilna tehnika Kumer Milan, s. p.
Inna Mantulina:
Raziskava prodajnega trga za uvajanje novega izdelka
Nastasija Erhatič:
Analiza zadovoljstva gostov v Hotelu Maribor
Katja Orehek Hati:
Zasnova blagovne znamke s področja kulinarike in turizma
Vesna Susič:
Poslovni načrt za ustanovitev podjetja Zelenica, d. o. o.
Katja Merzdovnik:
Prepoznavnost koroške kuhinje
Anja Gorišek:
Zadovoljstvo gostov restavracije Hotela X
Veronika Novak:
Tržno komuniciranje v podjetju Hotel Sava Rogaška, d. o. o.
Bernarda Avsec:
Pomen embalaže pri prodaji izdelkov
Rok Tacer:
Vpliv izbranih elementov pospeševanja prodaje na nabavno funkcijo v podjetju
Jasna Ibralić:
Uvajanje nove storitve na primeru novega gostinskega ponudnika na Velenjskem gradu