Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Diplomska dela (27)

  1. Gabriel Braini: Analiza medijskih objav o projektih podjetja Planet Matters
  2. Jerneja Zupanek: Idejna zasnova glampinga v majhnem kraju
  3. Maja Malec: Delovni procesi Glavne pisarne Nacionalnega inštituta za biologijo
  4. Darko Selinšek: Analiza trga ob uvedbi novega izdelka
  5. Maruša Vranc: Trženjska raziskava trga zeliščnih čajev
  6. Andrej Mamec: Obvladovanje časa v prodaji
  7. Mladen Inđić: Prednosti in slabosti študentskega dela z vidika študentov in delodajalcev
  8. Maksima Korbar: Brezposelnost v Sloveniji v času velike recesije in koronavirusne pandemije
  9. Bernarda Hojnik: Redno in študentsko delo z vidika delodajalca in zaposlenega
  10. Maja Urbanč: Iskanje primerne strategije na področju recikliranja odpadkov v Sloveniji
  11. Kseniia Kretova: Zadovoljstvo gostov s storitvami butičnega B&B Fani&Rozi
  12. Tina Dvornik: Prenova trženjskih aktivnosti v podjetju X
  13. Tara Šertel: Tržno komuniciranje v turistični agenciji X na Finskem
  14. Aljaž Kodrun: Zadovoljstvo ključnih SAP uporabnikov v podjetju X
  15. Oleksandr Mantulin: Analiza zadovoljstva gostov v izbranem hotelu H
  16. Maša Markelj: Nove ciljne skupine odjemalcev gostinskega podjetja Ponvica, d. o. o.
  17. Vesna Kumer: Značilnosti medgeneracijskega prehoda v podjetju Hladilna tehnika Kumer Milan, s. p.
  18. Inna Mantulina: Raziskava prodajnega trga za uvajanje novega izdelka
  19. Nastasija Erhatič: Analiza zadovoljstva gostov v Hotelu Maribor
  20. Katja Orehek Hati: Zasnova blagovne znamke s področja kulinarike in turizma
  21. Vesna Susič: Poslovni načrt za ustanovitev podjetja Zelenica, d. o. o.
  22. Katja Merzdovnik: Prepoznavnost koroške kuhinje
  23. Anja Gorišek: Zadovoljstvo gostov restavracije Hotela X
  24. Veronika Novak: Tržno komuniciranje v podjetju Hotel Sava Rogaška, d. o. o.
  25. Bernarda Avsec: Pomen embalaže pri prodaji izdelkov
  26. Rok Tacer: Vpliv izbranih elementov pospeševanja prodaje na nabavno funkcijo v podjetju
  27. Jasna Ibralić: Uvajanje nove storitve na primeru novega gostinskega ponudnika na Velenjskem gradu