Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG


Največkrat ogledana gradiva tedna (zadnjih 7 dni).

1.
2.
3.
4.
5.
6.
Positioning in foreign markets with a new international brand
Tamara Žarn, 2019

Opis: The thesis discusses the problem of positioning in foreign markets with a new international brand for the company Reklame Žarn. The first section of the theoretical part explains what is meant by brand concept, branding and different types of brands. It looks closely at B2B versus B2C brands, along with global versus local brands. The first section of the theoretical part also explains the important process of creating a new brand. The second section of the theoretical part explains the concept of an international brand and foreign market entry strategies. Also discussed are the role and specifics of SMEs in international business environments and strategic planning of international activities. The final section of the theoretical part presents our findings on how the planning of international branding activities influences successful positioning in foreign markets. The aim of the research was to identify the means of minimizing the risk of failure for companies when entering foreign markets and choosing a brand name and logo. Two surveys were first conducted: "Brand name suggestions/semantic test" and "Brand logo suggestions/semantic test", with 82 and 34 suitable respondents, respectively. Four interviews were conducted with some of Reklame Žarn's existing customers. The interviewees answered questions about the company's existing group of products or services to represent the future brand, with the aim of gaining a better understanding of the company's products and services market position, strengths and weaknesses. The practical part provides an interpretation of the key findings from the theoretical and empirical parts. A brand identity and brand elements were created based on previous findings and current know-how. An analysis of the current brand positioning was conducted, initial steps for the branding strategy were defined, and a market entry strategy was chosen.
Ključne besede: international brand, B2B brand, narrow market segment, brand identity, brand strategy, market entry strategy, marketing research
Objavljeno: 04.07.2019; Ogledov: 43; Prenosov: 1
.pdf Polno besedilo
Ogledov v tednu: 36

7.
Diskrecijska pravica in nedoločeni pravni pojmi
Lara Kodran, 2018

Opis: Diskrecijska pravica in nedoločeni pravni pojmi v marsikaterem pogledu s strani družbe niso obravnavani kot pozitivna, temveč prej kot dodatna pravica, podeljena upravnemu organu. Če pogledamo iz drugega zornega kota, pa se v vsakdanjem življenju lahko srečamo z vrsto nepričakovanih situacij, ki jih ni moč predvideti vnaprej. Diplomsko delo nazorno opredeli omenjene pojme v povezavi s temeljnimi načeli, ki morajo biti strogo upoštevana za izdajo zakonite upravne odločbe,izdane na podlagi prostega preudarka.Odločanje po prostem preudarka ne sme biti samovoljno, pravno nevezano ali arbitrarno. Diskrecija je upravnemu organu podeljena zgolj na podlagi zakonske ali podzakonske norme, pri tem pa se srečuje z več omejitvami. Posamični upravni akt mora biti izdan v mejah pooblastila, v skladu z namenom danega pooblastila, biti pa mora tudi utemeljen in obrazložen.Te omejitve tako izpodbijajo domnevo o samovoljnem oziroma arbitrarnem delovanju pristojnega organa. Ker v praksi prihaja tudi do kršitve ali zlorabe diskrecijske pravice, pa so vsakemu posamezniku kot pravno varstvo zagotovljena tudi ustrezna pravna sredstva, v primeru nezakonitega poseganja v pravice, obveznosti ali druge pravne koristi strank v postopku. Za širši pogled na prosti preudarek pa diplomsko delo zajema tudi primerjavo z njegovo ureditvijo v nekaterih drugih evropskih državah ter razmerje med institutoma diskrecijske pravice in nedoločenih pravnih pojmov.
Ključne besede: diskrecija, prosti preudarek, nedoločeni pravni pojmi, javni interes, pravna država, zakonitost
Objavljeno: 17.08.2018; Ogledov: 1319; Prenosov: 125
.pdf Polno besedilo
Ogledov v tednu: 35

8.
9.
Prisotnost stresa pri fizioterapevtih v različnih delovnih okoljih
Rok Kladnik, 2016

Opis: Teoretična izhodišča: Stres je naraven odziv telesa na dogodke in spremembe, na katere se moramo navaditi oz. prilagoditi. Dejavniki stresa so prisotni povsod, tudi na delovnem mestu in vplivajo na vsakega posameznika drugače. Na nekaterih delovnih mestih, mednje spadajo tudi poklici v zdravstvu, pa so zaposleni lahko še posebej izpostavljeni stresu. Metoda: V raziskavi smo ugotavljali prisotnost stresa pri fizioterapevtih v različnih delovnih okoljih. Kot raziskovalni instrument smo uporabili anketni vprašalnik. V raziskavo smo zajeli večino fizioterapevtov celjske regije zaposlenih v bolnišnici, zdravstvenem domu, zdravilišču in fizioterapevte zaposlene v lastnem podjetju. Rezultati: Ugotovili smo, da je 83 % anketirancev na delovnem mestu izpostavljenih stresu. Pri 45 % vprašanih dela v slabih delovnih pogojih in 60 % anketirancev nima ustrezne svetlobe. Ugotovili smo tudi, da 19 % fizioterapevtov dela v neustrezno prezračevanem prostoru. 37 % anketiranih je mnenja, da stres na delovnem mestu slabo vpliva na družino in partnerske odnose. Približno 50 % fizioterapevtov premaguje stres z redno telesno aktivnostjo. Razprava: Z našim raziskovalnim delom smo potrdili, da je stres prisoten tudi na delovnem mestu fizioterapevtov zaposlenih v javnem zdravstvu in v zdraviliščih. Presenetljivo fizioterapevti zasebniki menijo, da na delovnem mestu niso izpostavljeni stresu. Skrb za preprečevanje stresa pa je odgovornost vsakega posameznika zase, kakor tudi ustanove, kjer je zaposlen.
Ključne besede: delovno okolje, stres, fizioterapevti, diplomske naloge
Objavljeno: 25.04.2017; Ogledov: 1572; Prenosov: 99
.pdf Polno besedilo
Ogledov v tednu: 33

10.
Utjecaj Europske kohezijske politike na razvoj ICT infrastrukture u Republici Hrvatskoj
Tea Taras, 2015

Objavljeno: 19.02.2016; Ogledov: 2519; Prenosov: 168
.pdf Polno besedilo
Ogledov v tednu: 31