Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG


Največkrat ogledana gradiva tedna (zadnjih 7 dni).

1.
2.
POSLOVNI NAČRT ZA USTANOVITEV PODJETJA EVELINE MOREL
Eva Srebernjak, 2017

Opis: Diplomsko delo je poslovni načrt, ki ga bom kasneje uporabila pri ustanovitvi novega podjetja. Uporabila ga bom kot priročnik, kako voditi podjetje in se ravnala po začrtanih smernicah novoustanovljenega podjetja. Diplomsko delo temelji na ideji za ustanovitev podjetja Eveline Morel. Podjetje bo organizirano kot samostojni podjetnik. Ukvarjalo se bo z izdelavo nakita iz zdravilnih kristalov v kombinaciji z žlahtnimi kovinami, kot so zlato, srebro in platina. Zapestnice, imenovane »BabyLuck bracelet«, bodo služile kot simbolično darilo bodoči mamici na zabavi pred rojstvom otroka (angleško »baby shower«). Konkurenčna prednost podjetja je, da bo edino podjetje, ki bo izdelovalo simbolična darila za tovrstne priložnosti. Odločitev za realizacijo ideje sem dobila poleti leta 2015, ko sem želela na spletu kupiti podobno zapestnico. Ugotovila sem, da bi morala za nakup odšteti približno 700 EUR. Tolikšnega zneska seveda nisem bila pripravljena plačati, zato sem se odločila, da bom zapestnico izdelala sama. Prišla sem do spoznanja, da je med nabavno in prodajno ceno zapestnic ogromna razlika. Glede na to, da je v zadnjem času precej mojih znank in prijateljic nosečih, sem na socialnih medijih zasledila, da množično organizirajo zabave pred rojstvom otroka (angleško »baby shower«). Za tovrstne zabave namenijo kar precej sredstev, trenutno pa nobeno podjetje ne ponuja izdelkov, ki bi se simbolično poklonili bodoči mamici. Tako sta se dve ugotovitvi združili v eno poslovno idejo, in sicer narediti zapestnice, ki bodo predstavljale simbolično darilo za nosečnice na »baby shower« zabavah. Primarna dejavnost bo izdelava in prodaja zapestnic, kasneje pa bom z lastnimi sredstvi in dobičkom ustvarila pogoje za razširjeno ponudbo podjetja. V diplomskem delu sem analizirala panogo, preverila trg, razvojno oblikovala trženjske strategije, zastavila razvojne cilje in preučila tveganja na mikro in makro ravni. S pomočjo finančnih projekcij sem preverila potencialno finančno uspešnost načrtovane dejavnosti. Prišla sem do spoznanja, da za realizacijo poslovnega načrta ne potrebujem kapitala zunanjih investitorjev, saj bom zagon podjetja zmožna financirati z lastnimi sredstvi.
Ključne besede: poslovni načrt, nakit, BabyLuck zapestnica, darila za nosečnice
Objavljeno: 11.08.2017; Ogledov: 219; Prenosov: 9
.pdf Polno besedilo
Ogledov v tednu: 29

3.
POSLOVNI NAČRT ZA USTANOVITEV PODJETJA KIKOS, S.P.
Cecilija Cilka Toplak, 2017

Opis: V diplomskem delu obravnavam poslovni načrt novoustanovljenega podjetja Kikos, s.p. Podjetje se bo ukvarjalo s trgovino na drobno, tržilo pa bo izključno kozmetične proizvode svetovno znane blagovne znamke KIKO MILANO. Cilj diplomskega dela je oceniti izvedljivost investicije v načrtovano dejavnost podjetja in potencialni uspeh realizacije poslovne ideje. Diplomsko delo zajema dvanajst poglavij. V prvih treh poglavjih sem predstavila blagovno znamko KIKO MILANO in njen poslovni model ter podjetje Kikos, s.p., nato pa opisala njihove proizvode in analizirala panogo. V četrtem poglavju sem proučila tržno raziskavo in izdelala marketinški načrt. Raziskava vsebuje analizo povpraševanja, dobaviteljev in konkurence, ki sem jih primerjala; marketinški načrt pa obsega SWOT-analizo, tržne cilje in tržne strategije. V petem in šestem poglavju sem načrtovala razvoj podjetja in programov, opredelila lokacijo, potrebne stroje in opremo, predstavila organizacijo podjetja, lastništvo in notranje procese. V sedmem poglavju sem predstavila možna tveganja; v osmem poglavju na podlagi predpostavk izdelala finančne projekcije od izkazov stanja, izkazov poslovnega izida, izkazov denarnega toka do kazalnikov uspešnosti in učinkovitosti poslovanja. Deveto poglavje je terminski načrt. V desetem poglavju sem navedla oceno izvedljivosti načrtov, ki sem jih obravnavala skozi ves poslovni načrt. Po končani analizi ugotavljam, da je investicija v znesku 21.600 EUR izvedljiva in zagotavlja kakovostno podlago za zagon in uspešno poslovanje podjetja v načrtovanem obdobju. Investicijo bom financirala z lastnimi sredstvi. Načrtovani prihodki v tem obdobju presegajo načrtovane odhodke povprečno za 8%, stopnja donosa vloženih sredstev (ROA) je 66-odstotna, stopnja donosa vloženega kapitala (ROE) pa je 43-odstotna.
Ključne besede: poslovni načrt, novo podjetje, kozmetika, prodaja, blagovna znamka
Objavljeno: 11.08.2017; Ogledov: 203; Prenosov: 5
.pdf Polno besedilo
Ogledov v tednu: 25

4.
Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Nivedur
Ingrid Prah, 2016

Ključne besede: blagovna znamka, prepoznavnost, oglaševanje, management znanja, Nivedur
Objavljeno: 05.06.2017; Ogledov: 733; Prenosov: 0
Ogledov v tednu: 24

5.
6.
NAČRTOVANJE RASTI PODJETJA TIKRA D. O. O.
Goran Barišić, 2016

Opis: Moderno poslovanje temelji na hitri odzivnosti podjetja na trg kot tudi na odzivu na družbeno-politično situacijo, ki vpliva na poslovanje vsakega podjetja. Sposobnost hitrega prilagajanja, iznajdljivosti in hitrega učenja so ključni dejavniki za uspeh, tako podjetja kot podjetnika. Rast podjetja je rezultat zavestnega, premišljenega in strateško-taktičnega načrtovanja, ki nastane s pomočjo iskrenih odgovorov podjetnika samemu sebi, brainstorminga s sodelavci kot tudi zunanjega svetovanja. V diplomskem delu obravnavam družbo Tikra d. o. o. in njene možnosti za rast. V diplomskem delu sem na začetku predstavil teoretična izhodišča za rast podjetja, ki sem jih povezal s stanjem podjetja. Izvedene so bile različne analize – od različnih finančnih analiz do analize SWOT, ki prikaže podjetju kje in kaj lahko izboljša v svojem poslovanju. Preko teh analiz ter primerjave z drugimi podjetji sem prišel do zaključka, da ima družba Tikra d. o. o. priložnost za rast, ki jo mora izkoristiti. Podjetje ima znanja, ki so predvsem kemijsko-tehnološka in potrebuje dodatna znanja na področju marketinga, četudi najeta, s katerimi bo poskušalo povečati prepoznavnost produktov podjetja in s tem podjetja. Priporočen način rasti je generična rast in diverzifikacija, saj družba lahko začne eksponentno rasti že s povečanjem prodaje, ker njihove trenutno neizkoriščene proizvodne kapacitete podjetju to omogočajo. Cilj diplomskega dela je poiskati poti do rešitev, s katerimi bo družba lahko ponovno zabeležila rast prodaje.
Ključne besede: poslovni načrt, načrtovanje rasti, generična rast, povečanje prodaje
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 173; Prenosov: 3
.pdf Polno besedilo
Ogledov v tednu: 22

7.
8.
Patronažna zdravstvena nega otročnice
Mija Zaman, 2012

Objavljeno: 19.02.2016; Ogledov: 1819; Prenosov: 82
.pdf Polno besedilo
Ogledov v tednu: 21

9.
POSLOVNI NAČRT ZA USTANOVITEV PODJETJA ZA PRIDELAVO INDUSTRIJSKE KONOPLJE
Dejan Hofman, 2017

Opis: Pri iskanju idej za uspešno poslovno zgodbo v pomurski regiji je kmetijstvo zaradi naravnih danosti več kot očitna izbira. Z izbrano temo sem želel proučiti možnosti gojenja relativno nove poljščine, to je je industrijska konoplja, preveriti njen tržni potencial in izpostaviti njene pozitivne lastnosti. Ideja je ustanovitev podjetja »Herba aeternam«, ki se ukvarja s pridelovanjem industrijske konoplje za nadaljnjo obdelavo. Podjetje ima v lasti 10 ha obdelovalne zemlje in vso potrebno mehanizacijo. Dolgoročni cilj podjetja je postati vodilni pridelovalec konoplje v državi in postopoma prodirati na tuje trge. V poslovnem načrtu analiziram panogo poljedelstva in velikost potencialnega trga industrijske konoplje. Glede na prepoznani potencial sem sestavil načrt prodaje, opredelil ključne kupce in dobavitelje ter ocenil celotno vrednost investicije. S pomočjo SWOT analize sem proučil prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti, ki čakajo podjetje na poti realizacije, in sestavil strategije vstopa podjetja na trg. V terminskem načrtu sem opredelil posamezne faze, ki so potrebne za uspešen zagon podjetja. Poslovni načrt je potrdil moja predvidevanja, da podjetje za pridelavo industrijske konoplje ob določenih predpostavkah lahko ustvari uspešno poslovno zgodbo. Glede na finančne projekcije dobiček podjetja namreč iz leta v leto raste, od 2.034 EUR v prvem letu pa vse do 14.367 EUR v četrtem letu poslovanja ob dejstvu, da si lastnik kot edini zaposleni izplačujem mesečno plačo v višini 791 EUR.
Ključne besede: poslovni načrt, novo podjetje, poljedelstvo, industrijska konoplja, gradbeništvo, prehrana, ekološka pridelava.
Objavljeno: 11.08.2017; Ogledov: 288; Prenosov: 1
.pdf Polno besedilo
Ogledov v tednu: 20

10.