Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh objav, pri katerih oseba sodeluje kot soavtor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se soavtor ukvarja.

Oseba: Boris Snoj

Vseh ključnih besed je 21, ki se skupaj pojavijo 22 krat.
1 ključnih besed (4.76 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 2 krat (9.09 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
2x100%kupci
1xspletna družbena omrežja, sestavine, splet, turistične destinacije, spletne skupnosti, vključevanje, marketinško komuniciranje, zaznavanje, znamke, storitve, zadovoljstvo gostov, temeljna strategija, strateški management, konkurenca, strateško načrtovanja, znamka izdelka, nakupne navade, jeans oblačila, prepoznavnost, strategija marketinga