Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Suzana Košir

Vseh ključnih besed je 318, ki se skupaj pojavijo 476 krat.
60 ključnih besed (18.87 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 218 krat (45.8 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
30x13.76%management znanja
17x7.8%znanje
15x6.88%procesi managementa znanja
8x3.67%izobraževanje
6x2.75%zaposleni
5x2.29%usposabljanje, zaposlovanje, prenos znanja, poslovno komuniciranje, komuniciranje
4x1.83%starostniki, staranje, etika, organizacija
3x1.38%vodenje, delodajalci, kakovost, management, družina, tacitno znanje, kompetence, učenje, zakonodaja
2x0.92%financiranje, verske skupnosti, čustvena inteligenca, odnosi, morala, financiranje verskih skupnosti, človekove pravice, domovi za starejše, delo, organizacijska kultura, procesi, javna uprava, segregacija, vedenje, poklic, vrednote, diskriminacija, pogajanja, ekonomski položaj, motivacija, produktivnost, eksplicitno znanje, implicitno znanje, pomočnik ravnatelja, Ekonomija, staranje prebivalstva, podjetja, komunikacija, prodaja, javno naročanje, učinkovitost, poslovna etika, kupci, samoevalvacija, interno komuniciranje, trg dela, spremembe
1xstarostna piramida, Dolenjska, statistični podatki, policija, otroci, socialni položaj, transferji, romsko vprašanje, denarna pomoč, odnos do denarja, starost, Romi, socializacija, stereotipi, zdravstveni absentizem, družba, ekonomski učinki, revščina, družbena mobilnost, denar, pokojninska reforma, vzgoja, integriteta, družbeni razredi, socialni transferji, dohodkovni položaj, finančna konstrukcija, analize, dovoljenja, poklicna orientacija, dijaki, karierna orientacija, investitorji dogodka, organizatorji dogodka, svetovalci, poslovna poročila, prodajalci, organizacija javnega dogodka, redni letni razgovori, učinkovito prepričevanje, globalizacija, javna predstavitev, institucionalno varstvo, prodajni proces, predstavitev, finančna pismenost otrok, priprava, javni dogodki, migracije, ključni dejavniki, državljanstvo, izvedba, tujci, prodajno osebje, Davčna uprava Republike Slovenije, uspešnost, obvladovanje težav, poslovni sestanek, družinski prejemki, prag revščine, učeče okolje, učeča kultura, interno komuniciranje v času sprememb, odnos zaposlenih do sprememb, pravna ureditev, zaposlovanje invalidov, invalidska podjetja, kultura, medkulturno komuniciranje, tujina, kulturne razlike, konkurenčna prednost, socialno varstvo, uspešno poslovno komuniciranje, manager, etične dileme, dejavniki, motnje, komunikacija na delovnem mestu, ovire, etično odločanje, etični kodeksi, Zakon o socialno varstvenih prejemkih, Zakon o uveljavljanju pravic iz javnih sredstev, socialni prejemki, gradnje, strategije, gradbeni sektor, javni sektor, invalidi, kriza vrednot, poslovni razgovor, motivacijski učinek nagrad, nagrajevanje, prodajni razgovor, telefonski razgovor, kakovost dela, letni razgovor, motivacijski dejavniki in teorije, Bosna in Hercegovina, evalvacija, korporativna varnost, upravljanje s poslovno dokumentacijo, delitev znanja, tuji delavci, kršitve pravic, delovne pogodbe, izobraževalni center, zdravstveno varstvo, zaposlitveni cilj, delodajalec, brezposelna oseba, neverbalna komunikacija, funkcije in vrste neverbalne komunikacije, gospodarska kriza, neverbalne pogajalske taktike, nevrolingvistični program, ovire pri komuniciranju, financiranje zdravstvenega varstva, zdravstveno zavarovanje, financiranje zdravstvenega zavarovanja, Zavod za zdravstveno varstvo Slovenije, prostovoljno zdravstveno zavarovanje, obvezno zdravstveno zavarovanje, razvoj kariere, osebni razvoj, regionalni razvojni potenciali, evropski programi, mladi, razvoj regij, ženske, ravnateljevanje, steklena arhitektura, družinska politika, odloženo starševstvo, konflikt, vrste neugodnih sporočil, negativna čustva, verske organizacije, enakopravnost, oblika religijske organizacije, odkrivanje znanja, izmenjava znanja, absentizem, zdrava prehrana, zdrav življenjski slog, obvladovanje kakovosti, zdravstvena nega, procesi znanja, e-izobraževanje, varstvo pri delu, mentorstvo, zunanji deležniki, procesi managemneta znanja, shranjevanje znanja, neformalno znanje, izterjevalec, izterjava, sporočanje neugodnih sporočil, sporočila, metode, odkrivanje, doživljanje, reševanje, delovna sila, sposobnosti, prilagajanje, mediacija, konflikti, uspešen tim, uspešen vodja, ravnatelj, poverjanje, organizacije, problemi, upravljanje s starejšimi zaposlenimi, starejši zaposleni, javnosti, cerkev, mediji, sposobnost, neugodna sporočila, sporočanje, odnos do sprememb, medgeneracijsko sodelovanje, postopek javnega naročanja, staranje delovne sile, vrtec, osnovna šola, učitelji, vzgojitelji, mehanizmi prenosa znanja, prenos lastništev, supervizija, formalna izobrazba, svetovalni delavec, nevrolingvistično programiranje, podjetniki, agresivnost, medosebno komuniciranje, usklajenost vrednot, vrednote organizacije, ekoturizem, medosebni odnosi, turizem, razvoj, trajnostni razvoj, podeželje, pasivnost, manipulativnost, Hipokrat, Jung, mobing, žrtve, šikaniranje, trpinčenje, Kretchmer, poslovna komunikacija, zakonska zveza, asertivnost, zakonska razveza, preživnine, tipi osebnosti, otroške doklade, komuniciranje na delovnem mestu, tipologija osebnosti, metode izbire novih sodelavcev, proces izbire, pridobivanje kadrov, metode izbire, kadrovik, nepridobitna organizacija, učeča se organizacija, kadri, znanje v zdravstveni dejavnosti, otroci s posebnimi potrebami, lastništvo, integracija, inkluzija, ohranjanje znanja, ugotavljanje znanja, podporne službe, Podravje, podjetje, tiho znanje, certifikat, tuji jeziki, osebnost, preverjanje znanja, raziskava, varstvo osebnih podatkov, organizacijsko znanje, podravska regija, deficitarni poklici, poklici, pravica do zasebnosti, zasebnost, zadovoljstvo delavcev