Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Marko Peršič

Vseh ključnih besed je 30, ki se skupaj pojavijo 39 krat.
7 ključnih besed (23.33 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 16 krat (41.03 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
3x18.75%manager, management
2x12.5%motivacija, znanje, učeča se organizacija, organizacijska kultura, zadovoljstvo zaposlenih
1xsocialni kapital, kapital, tržno komuniciranje, splet trženjskih komunikacij, konkurenčnost, kupec, blagovna znamka, Blagovne znamke, orodja tržnega komuniciranja, mala podjetja, spremembe, potrošnik, storitev, Materinski dom Celje, zadovoljstvo uporabnikov, zaposleni, zadovoljstvo potrošnikov, zvestoba, socialnovarstveni programi, organizacija, voditeljstvo, vodenje, timsko delo