Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Gregor Jagodič

Vseh ključnih besed je 267, ki se skupaj pojavijo 386 krat.
50 ključnih besed (18.73 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 169 krat (43.78 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
19x11.24%management znanja
8x4.73%vodenje
7x4.14%motivacija
6x3.55%blagovna znamka, marketing
5x2.96%trženje, znanje, usposabljanje
4x2.37%organizacijska klima, razvoj, motivacijske teorije, podjetje, kadrovanje, prenos znanja, prodaja, podjetništvo
3x1.78%delovno mesto, izobraževanje, človeški viri, vodja, strategija, diplomske naloge, žensko podjetništvo, podjetnica
2x1.18%komunikacija, zadovoljstvo zaposlenih, COVID-19, pospeševanje prodaje, stili vodenja, upravljanje, potrošniki, carina, prepoznavnost blagovne znamke, podjetja, zaposleni, podjetnik, zaposlovanje, zadovoljevanje potreb, oglaševanje, organizacijska kultura, zadovoljstvo, upravljanje znanja, šport, ravni vodenja, motiviranje, komuniciranje, posledice, spremembe, dobavitelji, uspešnost podjetja
1xnedenarne nagrade, zdravila, javno zdravje, vodja kot motivator, uvoz, motivacijski modeli, pomoč na domu, staranje, kakovostno življenje doma, socialna oskrba, motivi, nagrajevanje, motivacija na delovnem mestu, vrednote blagovne znamke, merjenje uspešnosti in učinkovitosti, izbira influencerjev, marketing influencerjev, presoje, čokolada Gorenjka, čokolada, starostniki, motivacijski dejavniki, ustvarjanje blagovne znamke, analiza trga, Gorenjka, medicinski pripomočki, slabosti, družbena omrežja, spletni mediji, promocija, zavarovalniške goljufije, muzeji, strateški cilji, zavarovalništvo, promocijske aktivnosti, ekonomski učinek, kazalci uspešnosti, upravljanje s človeškimi viri, delovna uspešnost, nakupno odločanje, zavarovalnice, kmetijska zadruga, marketinški izzivi, tujci, priložnosti, članstvo, nasledstvo, konflikti, blagovna znamka Mercator, analiza blagovne znamke, družinsko podjetje, odnos oče - sin, merjenje uspešnosti, tuji državljani, veze in poznanstva, elektronsko poslovanje, Zakon o delovnih razmerjih, proces kadrovanja, obstoječi načini kadrovanja, sodobni komunikacijski kanali, organizacija podjetja, ravnanje z ljudmi pri delu, analiza potreb po usposabljanju, kozmetika, komunikacijska orodja, kozmetična dejavnost, mednarodno poslovanje, način vstopa, zvestoba, potrošnik, načrtovanje, izbiranje zaposlenih, trg nepremičnin, nakup, trgovina, zobozdravstvo, Brazilija, prodajne strategije, hidravlična dvižna miza, trženje izdelkov, dajatve, nepreferencialno poreklo, Laško, Pivovarna Laško, rast, strategije, modeli rasti in razvoja, graditev blagovnih znamk, proces ustvarjanja blagovne znamke, postopek zaposlitve, virtualizacija, delovno dovoljenje, delodajalci, razvoj blagovne znamke, položaj podjetnic, podpora, ciljna skupina, konkurenca, finančni načrt, poreklo blaga, preferencialno poreklo, gostinska dejavnost, poslovni načrt, management človeških virov, športni manager, športni management, management človeških virov v športu, zaposlovanje tujcev, navidezna resničnost, tiha opustitev delovnih nalog, multipla skleroza, besno prijavljanje na več delovnih mest, odnosi v podjetju, digitalizacija carinskih postopkov, covid-19, epidemija, Covid-19, nakupni proces, dejavniki nakupnega odločanja, poprijemanje s stresom, timsko delo, agilnost, agilno vodenje, raziskava, otrok, carinski postopki, nabava, informacijska pismenost, Informacijsko-komunikacijska tehnologija, animirani junaki, finančna pismenost, organizacija, študenti, kompetence, funkcionalna pismenost, kozmetični izdelki, varčevanje, oblike komunikacije, proces komuniciranja, poslovni bonton, medsebojni odnosi, kakovost, poslovna komunikacija, človeški kadri, zaposlitveni proces, zaposlitveni marketing, znanje in prenos znanja, učeča se organizacija, logistika, zavod, družba znanja, pametno in energetsko varčno naselje, prenos znanja na področju carine, pametne inštalacije, sončne elektrarne, gradnja, internet, spletni nakup, vseživljenjski učni programi, vseživljenjsko učenje, spletna stra, spletna trgovina, proizvodno podjetje, generacije, procesi, kadri, proces spreminjanja, standardi ISO, strategija trženja, terensko delo, informacije, poslovna ideja, analiza SWOT, digitalni marketing, vodja prodaje, komercialist na terenu, turizem, storitev, digitalna orodja, sponzorstvo, sodelovanje, virtualna resničnost, VR, sankcioniranje kršitev, družinsko podjetništvo, zavarovalni zastopnik, kupci, inovacije, inovativnost, fitnes, osebni trener, trg mobilne telefonije, IKT, vedenje potrošnikov, ponudniki mobilne telefonije, trženje mobilnih telefonov, pandemija, izredne razmere, pandemija COVID-19, menedžment človeških virov, delo od doma, delovno okolje, digitalna pismenost, vrste vodenja, medpodjetniško poslovanje, upravljanje sprememb, nagrajevanje zaposlenih, management, tovorni promet, samostojni podjetnik, utrjevanje sprememb, modeli in pristopi k vodenju, pripravljenost na spremembo, naloge uspešnega vodenja, učinkovita organizacija, uspešnost, tehnologija