Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Gregor Jagodič

Vseh ključnih besed je 261, ki se skupaj pojavijo 376 krat.
50 ključnih besed (19.16 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 165 krat (43.88 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
17x10.3%management znanja
7x4.24%vodenje, motivacija
6x3.64%marketing, blagovna znamka
5x3.03%trženje, znanje, usposabljanje
4x2.42%podjetje, razvoj, organizacijska klima, podjetništvo, kadrovanje, motivacijske teorije, prenos znanja, prodaja
3x1.82%podjetnica, žensko podjetništvo, človeški viri, izobraževanje, strategija, delovno mesto, diplomske naloge
2x1.21%potrošniki, podjetnik, motiviranje, dobavitelji, komuniciranje, prepoznavnost blagovne znamke, zaposleni, carina, zaposlovanje, posledice, komunikacija, zadovoljstvo zaposlenih, oglaševanje, zadovoljevanje potreb, organizacijska kultura, upravljanje znanja, upravljanje, šport, podjetja, pospeševanje prodaje, stili vodenja, uspešnost podjetja, COVID-19, spremembe, vodja, zadovoljstvo, ravni vodenja
1xpriložnosti, starostniki, članstvo, kakovostno življenje doma, vodja kot motivator, nedenarne nagrade, potrošnik, uvoz, nakup, nagrajevanje, motivacijski modeli, pomoč na domu, slabosti, socialna oskrba, motivi, staranje, družinsko podjetje, delovna uspešnost, upravljanje s človeškimi viri, zavarovalništvo, strateški cilji, načrtovanje, izbiranje zaposlenih, promocijske aktivnosti, tehnologija, trg nepremičnin, virtualizacija, ekonomski učinek, spletni mediji, družbena omrežja, javno zdravje, odnos oče - sin, konflikti, nasledstvo, analiza blagovne znamke, blagovna znamka Mercator, promocija, muzeji, zvestoba, nakupno odločanje, kmetijska zadruga, ustvarjanje blagovne znamke, gostinska dejavnost, poslovni načrt, konkurenca, mednarodno poslovanje, finančni načrt, ciljna skupina, management človeških virov v športu, športni management, management človeških virov, podpora, Brazilija, način vstopa, športni manager, poreklo blaga, preferencialno poreklo, kozmetična dejavnost, komunikacijska orodja, organizacija podjetja, sodobni komunikacijski kanali, veze in poznanstva, elektronsko poslovanje, kozmetika, ravnanje z ljudmi pri delu, obstoječi načini kadrovanja, nepreferencialno poreklo, dajatve, analiza potreb po usposabljanju, proces kadrovanja, položaj podjetnic, modeli rasti in razvoja, trženje izdelkov, čokolada, čokolada Gorenjka, hidravlična dvižna miza, zobozdravstvo, prodajne strategije, Gorenjka, analiza trga, trgovina, medicinski pripomočki, motivacijski dejavniki, motivacija na delovnem mestu, Zakon o delovnih razmerjih, VR, tujci, Pivovarna Laško, graditev blagovnih znamk, Laško, rast, strategije, proces ustvarjanja blagovne znamke, razvoj blagovne znamke, tuji državljani, zaposlovanje tujcev, postopek zaposlitve, delovno dovoljenje, delodajalci, zdravila, informacije, oblike komunikacije, proces komuniciranja, poslovni bonton, zavod, družba znanja, poslovna komunikacija, človeški kadri, zaposlitveni proces, zaposlitveni marketing, znanje in prenos znanja, učeča se organizacija, logistika, vseživljenjski učni programi, vseživljenjsko učenje, varčevanje, gradnja, kozmetični izdelki, nakupni proces, dejavniki nakupnega odločanja, sončne elektrarne, pametne inštalacije, spletna trgovina, spletna stra, spletni nakup, internet, pametno in energetsko varčno naselje, sodelovanje, medsebojni odnosi, vrednote blagovne znamke, izbira influencerjev, merjenje uspešnosti, marketinški izzivi, zavarovalnice, marketing influencerjev, presoje, digitalizacija carinskih postopkov, carinski postopki, prenos znanja na področju carine, kakovost, standardi ISO, zavarovalniške goljufije, sankcioniranje kršitev, Informacijsko-komunikacijska tehnologija, informacijska pismenost, funkcionalna pismenost, timsko delo, Covid-19, generacije, IKT, proces spreminjanja, zavarovalni zastopnik, upravljanje sprememb, utrjevanje sprememb, pripravljenost na spremembo, poprijemanje s stresom, epidemija, osebni trener, samostojni podjetnik, fitnes, analiza SWOT, poslovna ideja, tovorni promet, management, naloge uspešnega vodenja, medpodjetniško poslovanje, učinkovita organizacija, uspešnost, nagrajevanje zaposlenih, vodja prodaje, komercialist na terenu, inovativnost, inovacije, družinsko podjetništvo, sponzorstvo, navidezna resničnost, kupci, storitev, kadri, terensko delo, procesi, strategija trženja, turizem, trženje mobilnih telefonov, ponudniki mobilne telefonije, finančna pismenost, organizacija, študenti, kompetence, animirani junaki, agilno vodenje, agilnost, multipla skleroza, covid-19, tiha opustitev delovnih nalog, besno prijavljanje na več delovnih mest, odnosi v podjetju, otrok, raziskava, izredne razmere, digitalna pismenost, pandemija, trg mobilne telefonije, vedenje potrošnikov, delovno okolje, delo od doma, nabava, proizvodno podjetje, menedžment človeških virov, pandemija COVID-19, virtualna resničnost