Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh objav, pri katerih oseba sodeluje kot soavtor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se soavtor ukvarja.

Oseba: Hana Šuster Erjavec

Vseh ključnih besed je 84, ki se skupaj pojavijo 111 krat.
9 ključnih besed (10.71 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 36 krat (32.43 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
17x47.22%magistrsko delo
3x8.33%merjenje, zadovoljstvo kupcev, prodaja
2x5.56%trženjski splet, nakupno vedenje, trženje, CRM, zvestoba kupcev
1xprodajalci, prijaznost, pozitivno mišljenje, empatija, bančne storitve, recesija, ustrežljivost, trg dela, mestni kandidati, šola vožnje, prepoznavnost, izvenmestni kandidati, brezposelnost, motivacija, kakovost storitev, pomanjkanje kadra, fleksibilne oblike dela, zvestoba, zdravstvo, mobilna telefonija, segmentacija, partnerji, zdravstveni sistemi, zakonodaja, zdravstveno varstvo, bolnišnice, trženjske strategije, poslovnoinformacijski sistemi, znamka mesta, generacija Y, splošni dogovori, SERVQUAL, medorganizacijsko trženje, dobičkonosnost, ključni kupci, odnosi s kupci, zadovoljstvo, interno komuniciranje, logistične storitve, zvestoba uporabnikov, zadovoljstvo uporabnikov, logistična podjetja, spletno nakupovanje, načrtovanje prodaje, internet, elektronsko poslovanje, tržna naravnanost, konkurenca, zvestoba potrošnikov, zadovoljstvo potrošnikov, segmentiranje trga, zadovoljstvo porabnikov, zvestoba porabnikov, kartice ugodnosti, skupinske vadbe, prodajne cene, merjenje uspešnosti, poslovno obveščanje, uspešnost, blagovne skupine, zadovoljstvo zaposlenih, pripadnost zaposlenih, blagovne znamke, psihološka pogodba, prilagojena ponudba, vplivneži, vlogi, izterjava kupcev, plačilna nedisciplina, odnosi s strankami, vedenje potrošnikov, nakupne navade, blogi, socialna omrežja, znamčenje