Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Lidija Kodrin

Vseh ključnih besed je 137, ki se skupaj pojavijo 220 krat.
30 ključnih besed (21.9 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 113 krat (51.36 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
31x27.43%magistrsko delo
5x4.42%kakovost storitev, trženje, zadovoljstvo gostov
4x3.54%blagovne znamke, trženje storitev, trženjsko komuniciranje
3x2.65%dobavitelji, diplomsko delo, tržno komuniciranje, turistične destinacije, zadovoljstvo uporabnikov, storitve, turizem, kakovost, trženjski splet
2x1.77%nabava, podjetja, zadovoljstvo kupcev, zadovoljstvo zaposlenih, poštne storitve, turistične storitve, prepoznavnost, nakupno vedenje, šport, merjenje kakovosti, zvestoba, merjenje zadovoljstva, motivacija, trženjsko komunikacijski splet
1xposlovni načrt, franšizij, franšizna enota, franšizna trgovina, franšizor, prenova znamke, komunikacijske strategije, nabavna politika, centralizirana nabava, mobilno trženje, spletne strani, e-trženje, družbena omrežja, decentralizirana nabava, kombinirana nabava, biohrana, otroci, franšizing, občinska uprava, lokalna samouprava, strateška nabava, občani, franšiza, pridobivanje članov, individualiziranost, spletno trgovanje, razvoj storitev, bencinski servisi, model SERVQUAL, usnjeni izdelki, oglaševanje, komunikacija podjetij, pospeševanje prodaje, potrošniki, identiteta podjetja, blagovna znamka, paketne storitve, odjemalci, hokej na ledu, digitalno trženje, nogomet, odnosi s kupci, velnes, nakupovanje, kupci, športne trgovine, vodooskrba, nakupno odločanje, nakupne navade, vedenje kupcev, počitniška stanovanja, usposabljanje, prodajne strategije, zdravstveni delavci, marketing storitev, toplotne črpalke, nakupni dejavniki, zdravstveni domovi, materiali, delo od doma, I feel Slovenia, vhodna kontrola, snovna dediščina, proizvodni proces, premoženjska zavarovanja, distribucija, zadovoljstvo, konkurenčnost, počitniške enote, nakupovalni centri, madostniki, zdraviliški turizem, kvaliteta storitev, avomobilska industrija, električna vozila, pošta, formalno izobraževanje, radijsko oglaševanje, načrt komuniciranja, nabava materiala, destinacijski turizem, ponudba, digitalna strategija, prodajno osebje, nagrajevanje, rekreacijski center, oskrbovalne verige, direktne dostave, povratni tok, optimizacija, proizvodnja, vitka logistika, zaposleni, hoteli, varnost na potovanju, potovalne navade, terorizem, ocenjevanje dobaviteljev, zagotavljanje kvalitete, zvestoba uporabnikov, e-arhiv, proizvodna podjetja, storitvena podjetja, financiranje podjetij, e-poslovanje, e-hramba, VSM