Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh objav, pri katerih oseba sodeluje kot soavtor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se soavtor ukvarja.

Oseba: Lidija Kodrin

Vseh ključnih besed je 114, ki se skupaj pojavijo 170 krat.
25 ključnih besed (21.93 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 81 krat (47.65 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
20x24.69%magistrsko delo
5x6.17%trženje
4x4.94%blagovne znamke
3x3.7%turizem, tržno komuniciranje, trženje storitev, kakovost storitev, zadovoljstvo gostov, trženjski splet, turistične destinacije, trženjsko komuniciranje
2x2.47%poštne storitve, zvestoba, motivacija, diplomsko delo, prepoznavnost, zadovoljstvo kupcev, šport, storitve, merjenje zadovoljstva, kakovost, trženjsko komunikacijski splet, zadovoljstvo uporabnikov, turistične storitve, dobavitelji
1xotroci, lokalna samouprava, prenova znamke, občinska uprava, hokej na ledu, nogomet, franšizing, odnosi s kupci, franšiza, poslovni načrt, občani, franšizna enota, franšizij, biohrana, franšizna trgovina, franšizor, počitniška stanovanja, velnes, športne trgovine, usnjeni izdelki, spletno trgovanje, individualiziranost, razvoj storitev, oglaševanje, blagovna znamka, pospeševanje prodaje, komunikacija podjetij, potrošniki, identiteta podjetja, bencinski servisi, model SERVQUAL, nakupne navade, vedenje kupcev, kupci, nakupovanje, nakupno odločanje, strateška nabava, paketne storitve, merjenje kakovosti, odjemalci, vodooskrba, pridobivanje članov, digitalno trženje, e-hramba, e-arhiv, zvestoba uporabnikov, potovalne navade, e-poslovanje, financiranje podjetij, zaposleni, hoteli, storitvena podjetja, proizvodna podjetja, varnost na potovanju, terorizem, zadovoljstvo zaposlenih, delo od doma, vhodna kontrola, snovna dediščina, I feel Slovenia, podjetja, ocenjevanje dobaviteljev, zagotavljanje kvalitete, nabava materiala, načrt komuniciranja, nagrajevanje, usposabljanje, spletne strani, družbena omrežja, e-trženje, VSM, mobilno trženje, komunikacijske strategije, decentralizirana nabava, centralizirana nabava, nabavna politika, nabava, povratni tok, direktne dostave, ponudba, destinacijski turizem, digitalna strategija, prodajno osebje, rekreacijski center, oskrbovalne verige, optimizacija, proizvodnja, vitka logistika, kombinirana nabava