Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Andrej Pompe

Vseh ključnih besed je 209, ki se skupaj pojavijo 257 krat.
25 ključnih besed (11.96 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 73 krat (28.4 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
10x13.7%blagovna znamka
5x6.85%trženje, pozicioniranje
4x5.48%identiteta, oglaševanje, znamčenje
3x4.11%poslovni načrt, konkurenca, percepcija kakovosti
2x2.74%tržna znamka, konkurenca., imidž, identiteta znamke, strategija, percepcija, prepoznavnost, Blagovna znamka, digitalni marketing, raziskava., digitalizacija, analiza, Facebook, logotip, financiranje, podjetnik
1xkomuniciranje, šport, sponzorstvo, odločanje, srednja podjetja, brand identity, market entry strategy, potrošnik, marketing research, zvestoba, brand strategy, lojalnost, B2B brand, mala podjetja, narrow market segment, international brand, analiza MOF, proizvodna podjetja v Sloveniji, marketinški načrt, Indenna dvigala, poslovni proces, spletno nakupovanje, dvižni pripomoček, lahko mostno dvigalo, trženjski kanali, organizacija kolesarskih izletov, kolesarski turizem, gorsko kolesarjenje., rast podjetja, trend, strategije rasti, Ključne besede: rast podjetja, Medigo, analiza RECoIL, Cineplexx, segmentacija, outbound trženje, trend spletnega nakupovanja, konkurenčnost, strategija trženja, inbound trženje, Afiniteta, prodaja, stres, stres na delovnem mestu, motivator, demotivator, prilagojena ponudba, tuji trgi, deležniki blagovne znamke, potovalna agencija., butična turistična agencija, turizem, zaposleni., kreativnost, mrežni marketing, družbena omrežja, tržno komuniciranje, marketinški sistem pridobivanja strank, amlo podjetje, storitve, poročni fotograf, uspeh, zadovoljstvo potrošnikov, podjetniške lastnosti, percepcija okusa, energijska pijača, sodelovanje, : mesno predelovalna industrija, blagovna znamka Oblak, razvoj, Manchester United, Nogometni klub, gonilniki, Moët & Chandon, šampanjec, peneče vino., vrednotenje blagovne znamke, razvoj blagovne znamke, snovanje in graditev, cena, zvestoba znamki, močna znamka, trženjski splet, analiza prenosa družinskega podjetja na naslednjo generacijo, želena blagovna znamka, podjetništvo, družinsko podjetništvo, sistemizacija prenosa družinskega podjetja, medicinski pripomočki, start-up, Celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, FireApp., spletna prodaja, spletna platforma, nepremičnine, vpliv blagovne znamke, fasadna lepila, blagovna znamka trgovca, upravljanje., električna osebna prevozna sredstva, barve, intelektualna lastnina, anketa., trženjski načrt, založništvo, podjetje, inovacijski proces, zelena, modra., lastna blagovna znamka MAVI, inovacija, testiranje izdelka., promocija blagovne znamke, teorija, fitnes, mlada populacija, zaznavanje oglasov, kozmetična industrija, Barve, poslovanje, inovativnost, raziskava, uspešnost., mediji., uvajanje blagovne znamke, podoba znamke., uvoz blagovne znamke, potrošniki, prodaja blagovne znamke, obljuba znamke, moč znamke, ciljna skupina, raziskava trga, strategija vstopa na trg, kultura, zgodovina, vizija podjetja, celostna grafična podoba, ženske podjetnice, ženske, čas., zdravo življenje, ljudje, hrana, prehrana, zdravo prehranjevanje, žensko podjetništvo, pospeševalnik za ženska podjetja, deležniki, vplivneži, vplivnostno trženje, milenijci, intervju, izdelek, ženska podjetja, ženske na vodilnih položajih., Podjetništvo, podjetniška pot, Gore, telemarketing, prodaja., digitalno oglaševanje, Google, družbena omrežja., potencial, uvajanje, knjiga, olja, maziva, Pakelo, upravljanje tržne znamke, identifikacija s tržno znamko, P&I Zalog, d. o. o., prevozne storitve tovora, rast z diverzifikacijo, motiviranje zaposlenih, izgradnja skladišča, avtomobilske znamke., generična rast podjetja, Google oglaševanje, odnosi