Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Andrej Pompe

Vseh ključnih besed je 222, ki se skupaj pojavijo 273 krat.
28 ključnih besed (12.61 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 79 krat (28.94 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
10x12.66%blagovna znamka
5x6.33%pozicioniranje, trženje
4x5.06%oglaševanje, identiteta, znamčenje
3x3.8%percepcija kakovosti, poslovni načrt, konkurenca
2x2.53%analiza, Facebook, podjetnik, digitalni marketing, digitalizacija, strategija, konkurenca., d. o. o., identiteta znamke, percepcija, tržna znamka, Blagovna znamka, raziskava., imidž, prepoznavnost, financiranje, logotip, raziskava, tržno komuniciranje
1xmarketing research, deležniki, Afiniteta, analiza RECoIL, Cineplexx, sponzorstvo, šport, narrow market segment, B2B brand, international brand, komuniciranje, brand identity, odločanje, brand strategy, market entry strategy, segmentacija, lahko mostno dvigalo, vplivnostno trženje, dvižni pripomoček, marketinški načrt, proizvodna podjetja v Sloveniji, gorsko kolesarjenje., kolesarski turizem, odnosi, milenijci, sodelovanje, trženjski kanali, organizacija kolesarskih izletov, Indenna dvigala, poslovni proces, outbound trženje, zvestoba, Ključne besede: rast podjetja, vplivneži, strategije rasti, inbound trženje, strategija trženja, rast podjetja, spletno nakupovanje, trend, trend spletnega nakupovanja, konkurenčnost, analiza MOF, Moët & Chandon, tuji trgi, turizem, prilagojena ponudba, stres, stres na delovnem mestu, butična turistična agencija, potovalna agencija., močna znamka, energijska pijača, percepcija okusa, deležniki blagovne znamke, motivator, demotivator, amlo podjetje, storitve, mrežni marketing, družbena omrežja, marketinški sistem pridobivanja strank, podjetniške lastnosti, zadovoljstvo potrošnikov, zaposleni., kreativnost, poročni fotograf, uspeh, zvestoba znamki, cena, šampanjec, intervju, peneče vino., Nogometni klub, Manchester United, gonilniki, medicinski pripomočki, lojalnost, mala podjetja, srednja podjetja, Medigo, prodaja, : mesno predelovalna industrija, sistemizacija prenosa družinskega podjetja, družinsko podjetništvo, analiza prenosa družinskega podjetja na naslednjo generacijo, trženjski splet, snovanje in graditev, podjetništvo, želena blagovna znamka, blagovna znamka Oblak, razvoj, vrednotenje blagovne znamke, razvoj blagovne znamke, potrošnik, vizija podjetja, potrošniki, uvoz blagovne znamke, prodaja blagovne znamke, promocija blagovne znamke, testiranje izdelka., podoba znamke., obljuba znamke, ciljna skupina, raziskava trga, strategija vstopa na trg, moč znamke, vpliv blagovne znamke, fasadna lepila, FireApp., spletna prodaja, električna osebna prevozna sredstva, barve, vizualna komunikacija, Celostna grafična podoba, blagovna znamka trgovca, upravljanje., nepremičnine, spletna platforma, uvajanje blagovne znamke, mediji., izboljšave, hipoteze, Družina, družinske vrednote, družinsko podjetje, zadovoljstvo strank, Starles, komunikacijska politika, digitalni kanali, neposredna prodaja, promocijske aktivnosti, inovacije, medgeneracijsko sodelovanje., teorija, fitnes, mlada populacija, zaznavanje oglasov, kozmetična industrija, Barve, Podjetništvo, poslovanje, inovativnost, uspešnost., zelena, modra., Gore, telemarketing, ljudje, hrana, prehrana, rast z diverzifikacijo, prevozne storitve tovora, Google oglaševanje, izgradnja skladišča, motiviranje zaposlenih, P&I Zalog, zdravo prehranjevanje, zdravo življenje, ženska podjetja, ženske na vodilnih položajih., start-up, podjetniška pot, pospeševalnik za ženska podjetja, žensko podjetništvo, čas., celostna grafična podoba, ženske podjetnice, ženske, generična rast podjetja, avtomobilske znamke., trženjski načrt, založništvo, kultura, zgodovina, anketa., intelektualna lastnina, lastna blagovna znamka MAVI, inovacija, inovacijski proces, podjetje, knjiga, olja, Google, družbena omrežja., upravljanje tržne znamke, identifikacija s tržno znamko, digitalno oglaševanje, prodaja., maziva, Pakelo, uvajanje, potencial, izdelek