Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Andrej Pompe

Vseh ključnih besed je 42, ki se skupaj pojavijo 55 krat.
5 ključnih besed (11.9 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 18 krat (32.73 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
6x33.33%poslovni načrt
4x22.22%marketing, blagovna znamka
2x11.11%razvoj in investicije, rast podjetja
1xindividualni turizem, storitvena dejavnost, turizem, diverzifikacija, lesnoobdelovalni stroji, SWOT analiza, turški trg, promocija, finančni načrt, podjetniška rast, franšiza, strategija rasti, korupcija, globalni trg, tržne znamke, načrtovanje, robotske tehnologije, strategije rasti, generična rast, potrošništvo, psihologija, tetoviranje, novi izdelki, tržno komuniciranje, komuniciranje, tržno pozicioniranje, podjetništvo, čustva, vzroki za tetoviranje, spletna stran, optimizacija spletne strani, ključne besede, trženje, dražljaji, motivi, izkušnje, finančna analiza