Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh objav, pri katerih oseba sodeluje kot soavtor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se soavtor ukvarja.

Oseba: Andrej Pompe

Vseh ključnih besed je 51, ki se skupaj pojavijo 66 krat.
7 ključnih besed (13.73 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 22 krat (33.33 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
6x27.27%poslovni načrt
4x18.18%blagovna znamka, marketing
2x9.09%rast podjetja, oglaševanje, razvoj in investicije, tržno komuniciranje
1xstoritvena dejavnost, turški trg, lesnoobdelovalni stroji, finančna analiza, generična rast, strategije rasti, individualni turizem, diverzifikacija, SWOT analiza, tržne znamke, finančni načrt, podjetniška rast, franšiza, strategija rasti, korupcija, globalni trg, promocija, načrtovanje, robotske tehnologije, turizem, spletna stran, raziskave, komuniciranje, tržno pozicioniranje, podjetništvo, konkurenca, strategije, družbena omrežja, Facebook, trženje storitev, mala podjetja, novi izdelki, potrošništvo, dražljaji, trženje, mrežni marketing, optimizacija spletne strani, izkušnje, motivi, psihologija, tetoviranje, čustva, vzroki za tetoviranje, ključne besede